Τι πουλάει η καμπάνια της British Airways?
Τι πουλάει η καμπάνια της British Airways? Κατερίνα Σταματελοπούλου

Δημοσιεύθηκε

Shaping the future of AI: Το ετήσιο συνέδριο του Digital World Summit Greece, στις 28 Μαΐου, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών

Shaping the future of AI: Το ετήσιο συνέδριο του Digital World Summit Greece, στις 28 Μαΐου, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών

Το Digital World Summit Greece, η εθνική πλατφόρμα διαλόγου για τη διακυβέρνηση των νέων τεχνολογιών που τελεί υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών και του

Διαβάστε περισσότερα...

Η πρόσφατη καμπάνια της British Airways με τίτλο “Windows” αποτυπώνει μια εντελώς νέα προσέγγιση στο πώς πρέπει να κινείται πλέον το μάρκετινγκ.

Μέσα από μια συγκλονιστική φωτογραφία που καταγράφει τη θέα από το παράθυρο σε υψόμετρο 35.000 ποδιών, η εταιρεία δείχνει να μας προσκαλεί σε ένα ταξίδι συναισθημάτων που ξεπερνά τα όρια μιας συνηθισμένης διαφήμισης.

Το ανανεωμένο μήνυμα που μεταφέρει η καμπάνια της British Airways είναι σαφές: δεν προσπαθεί να πουλήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, αλλά ένα συναίσθημα.

Είναι μια προσέγγιση που απευθύνεται σε εκείνους που αναζητούν περισσότερο από μια απλή αγορά – αναζητούν μια εμπειρία, μια συναίσθηση απόλαυσης και θαυμασμού.

Αυτό που καθιστά αυτή τη διαφήμιση τόσο μοναδική είναι η έλλειψη τυπικών στοιχείων όπως το λογότυπο ή την προτροπή για αγορά. Κατ’ αντιστοιχία, η προσέγγιση στην καμπάνια της British Airways αναζητά περισσότερο από απλά λέξεις-κλειδιά: στοχεύει σε συναισθηματικά φορτισμένες φράσεις που αναδεικνύουν τον αληθινό πυρήνα της εμπειρίας που προσφέρει η εταιρεία.

Στην ψηφιακή εποχή,  και η απόφαση για το ποια πτήση θα επιλέξει κάποιος για να ταξιδέψει περνάει από το  διαδίκτυο. Η British Airways δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τις χαμηλές τιμές, αλλά μπορεί να κερδίσει το κοινό με την προσφορά μιας υψηλής ποιότητας εμπειρίας.

Η διαφημιστική της στρατηγική επικεντρώνεται στο να μας εμπνεύσει, να μας καλέσει να ζήσουμε μια συναισθηματική εμπειρία που ξεπερνά τα όρια της απλής ταξιδιωτικής προσφοράς.

Και παρά το γεγονός ότι μπορεί να υπάρχει ένας πειρασμός να προσανατολιστεί η εταιρεία στην προώθηση των πλεονεκτημάτων της υπηρεσίας της, η προσέγγισή της παραμένει στο να μας καλέσει να ζήσουμε ένα ταξίδι που ξεπερνά τις προσδοκίες. Η British Airways δεν προσπαθεί να πείσει τους πελάτες να αγοράσουν απλά ένα εισιτήριο πτήσης. Προσπαθεί να τους κερδίσει για μια εμπειρία που θα τους μεταφέρει σε νέους κόσμους και συναισθήματα.

Συνολικά, η προσέγγιση της British Airways μας υπενθυμίζει ότι το μάρκετινγκ δεν πρέπει να είναι μόνο για να πουλήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, αλλά να δημιουργήσει συναισθήματα και να εμπνεύσει.

 

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα