Τι αλλάζει στο Facebook με την επαγγελματική λειτουργία

Τι αλλάζει στο Facebook με την επαγγελματική λειτουργία, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Η επαγγελματική λειτουργία Meta “Professional Mode” είναι ανοικτή πλέον σε όλους τους δημιουργούς παντού όπως ανακοίνωσε η Meta.

Meta “Professional Mode”

Και μπορεί να το ακούγαμε το διαβάζαμε το παρακολουθούσαμε σε λογαριασμούς στις ΗΠΑ, τώρα μπορούμε να το έχουμε και εμείς. Το Professional Mode στα προφίλ είναι πλέον διαθέσιμο σε όλους

Το βασικότερο πλεονέκτημα για να μετατρέψει κάποιος το προφίλ του είναι ότι μπορεί να κερδίσει χρήματα σαν δημιουργός περιεχομένου.

Πως θα κερδίσεις χρήματα σαν δημιουργός περιεχομένου

Σύμφωνα με την Meta, στην επαγγελματική λειτουργία, υπάρχουν περισσότεροι τρόποι για να κερδίσετε χρήματα από το περιεχόμενο που μοιράζεστε στο Facebook. Ενώ, ετοιμάζονται νέα προγράμματα και νέα χαρακτηριστικά για να μπορούν να έχουν εισόδημα στο facebook οι δημιουργοί.

Πως λειτουργεί η επαγγελματική λειτουργία

Η επαγγελματική λειτουργία επιτρέπει στους δημιουργούς να αναπτύξουν ακολούθους και ταυτόχρονα να είναι συνδεδεμένοι με τους φίλους τους. Γιατί σε αντίθεση με τις fan pages λειτουργεί παράλληλα με το προσωπικό προφίλ. Έτσι έχετε τη δυνατότητα να μοιραστείτε δημόσιο περιεχόμενο που αφορά τη δουλειά σας και να αναπτύξετε ακολούθους. Αλλά και να επικοινωνείτε ή να μοιράζεστε περιεχόμενο με τους ήδη φίλους σας με τον κλασικό τρόπο.

Το χαρακτηριστικό “Προτεινόμενο για εσάς” ενεργοποιείται και μπορεί να προτείνει το περιεχόμενο σας σε μεγαλύτερο κοινό.

Επίσης έχετε τη δυνατότητα να συλλέγετε αναλυτικά στοιχεία για το περιεχόμενο σας και να αναπροσαρμόζετε τη στρατηγική σας.

Αλλά και αλληλεπίδραση με τους κορυφαίους θαυμαστές σας που θα έχουν κίνητρα για να αλληλεπιδρούν με δημιουργούς περιεχομένου. Οι ακόλουθοι που πληρούν τις προϋποθέσεις ως κορυφαίοι θαυμαστές θα έχουν ένα σήμα που θα εμφανίζεται με το όνομά τους όταν σχολιάζουν τις αναρτήσεις σας.

Η πρόσκληση φίλων για παρακολούθηση σας διευκολύνει να μοιράζεστε τους δημιουργούς που αγαπάτε με τους φίλους σας. Οι θαυμαστές σας μπορούν να προσκαλέσουν τους φίλους τους να ακολουθήσουν εσάς και άλλα προφίλ δημιουργών, βοηθώντας σας να αναπτύξετε τη βάση των θαυμαστών σας.

Αν θέλεις να μαθαίνεις όλα τα τελευταία νέα για τα social media ακολούθησε το flust.gr στο Facebook

Ακολούθησε την Κατερίνα Σταματελοπούλου στο Facebook, Instagram, LinkedIn 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και chief editor του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
LinkedIn: Πώς να προστατευτείς από μηνύματα απάτης, Κατερίνα Σταματελοπούλου
Prev LinkedIn: Πώς να προστατευτείς από μηνύματα απάτης
Next Η επαγγελματική εξουθένωση είναι παγκόσμιο φαινόμενο
Η επαγγελματική εξουθένωση είναι παγκόσμιο φαινόμενο