LinkedIn: Πώς να προστατευτείς από μηνύματα απάτης

LinkedIn: Πώς να προστατευτείς από μηνύματα απάτης, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Τα μηνύματα απάτης αρχίζουν να γίνονται όλο και συχνότερα και στο Linkedin όπως και οι ψεύτικοι λογαριασμοί. Γιαυτό η πλατφόρμα προσθέτει νέες δυνατότητες ασφαλείας.

Τι είναι το νέο χαρακτηριστικό “Σχετικά με αυτό το προφίλ”

Έχετε παρατηρήσει τελευταία ότι και στο Linkedin τα μηνύματα απάτης έχουν αρχίσει να αυξάνονται; Ελέγχεις το προφίλ αυτού που σου έστειλε μήνυμα πριν απαντήσεις; Τον ψάχνεις λίγο παραπάνω πριν απαντήσεις;

Αν δεν το κάνεις είναι καιρός να ξεκινήσεις…

Μάλιστα το  LinkedIn ανακοίνωσε μια νέα δυνατότητα ελέγχου προφίλ to “About this profile”. Με την λειτουργία αυτή θα μπορεί να ελέγχονται οι πληροφορίες σχετικά με οποιοδήποτε προφίλ. Όπως το email, πότε δημιουργήθηκε το προφίλ, στοιχεία επικοινωνίας, πότε έγινε η τελευταία ενημέρωση κλπ.

Πως θα δεις το νέο χαρακτηριστικό “About this profile”

Το νέο χαρακτηριστικό είναι προσβάσιμο στο μενού με τις τρεις κουκκίδες σε οποιοδήποτε προφίλ στην εφαρμογή

Δες τις φωτο και ακολούθησε τα βήματα

Ένας βοηθητικός τρόπος για να δεις αν το προφίλ ανήκει σε αληθινό πρόσωπο και να ελέγξεις ανεπιθύμητα μηνύματα.

Ο Oscar Rodriguez Vice President, Product Management στο LinkedIn, ανακοίνωσε και άλλα χαρακτηριστικά που αφορούν την ασφάλεια των χρηστών

Ύποπτα μηνύματα

Ειδοποίηση σε ορισμένα μηνύματα του LinkedIn που περιλαμβάνουν περιεχόμενο υψηλού κινδύνου. Η πλατφόρμα θα στέλνει ειδοποίηση για ύποπτα μηνύματα που μπορούν να επηρεάσουν την ασφάλεια του χρήστη. Όπως όταν κάποιος ζητάει να μεταφερθεί η συνομιλία σε άλλη πλατφόρμα. Με αυτές τις προειδοποιήσεις θα υπάρχει η επιλογή αναφοράς του αποστολέα.

 

Ανίχνευση ψεύτικων λογαριασμών

Με ένα νέο μοντέλο ελέγχου η πλατφόρμα θα ελέγχει προληπτικά τις μεταμορφώσεις φώτο προφίλ. Στόχος να ανιχνεύει ψεύτικες φώτο που δημιουργούνται μέσω ΑΙ και ψεύτικων λογαριασμών, με φωτογραφίες προφίλ που δημιουργούνται από AI

Με αυτό το μοντέλο το Linkedin θέλει να εντοπίζει τους ψεύτικους λογαριασμούς πριν να εισχωρήσουν στην πλατφόρμα.

Για να μαθαίνεις περισσότερα νέα για τα social media ακολούθησε το flust.gr στo Facebook

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και chief editor του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
Ακούστε τον ήχο του μαγνητικού πεδίου της γης
Prev Ακούστε τον ήχο από το γήινο μαγνητικό πεδίο
Next Τι αλλάζει στο Facebook με την επαγγελματική λειτουργία
Τι αλλάζει στο Facebook με την επαγγελματική λειτουργία, Κατερίνα Σταματελοπούλου