Πώς θα ρυθμίσουμε τον μεταβολισμό μας, της Γιούλης Ματσαμά

Δημοσιεύθηκε

Πώς προβλέπεται το “Ψηφιακό Μέλλον της Ευρώπης”; Οι απαντήσεις στο φετινό Digital World Summit Greece

Η εθνική πλατφόρμα διαλόγου για τη διακυβέρνηση των νέων τεχνολογιών υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών, του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Δήμου Αθηναίων, Digital

Διαβάστε περισσότερα...
Shaping the future of AI: Το ετήσιο συνέδριο του Digital World Summit Greece, στις 28 Μαΐου, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών

Shaping the future of AI: Το ετήσιο συνέδριο του Digital World Summit Greece, στις 28 Μαΐου, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών

Το Digital World Summit Greece, η εθνική πλατφόρμα διαλόγου για τη διακυβέρνηση των νέων τεχνολογιών που τελεί υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών και του

Διαβάστε περισσότερα...

Ο Μεταβολισμός ή πιο σωστά ο Βασικός Μεταβολισμός (Basal Metabolic Rate), είναι το ποσό της ενέργειας που απαιτεί ο οργανισμός μας για να διατηρήσει τις βασικές του λειτουργίες.

Ο μεταβολισμός μας καθορίζεται από μία πολυπαραγοντική διαδικασία, γεγονός που τον καθιστά ιδιαίτερο και μοναδικό για κάθε ανθρώπινο ον. Να θυμάστε πως ο βασικός μεταβολισμός σας μπορεί να ρυθμιστεί μέσω της άσκησης και της διατροφής.

Αυτό σημαίνει ότι όσο πιο αυξημένο είναι το ποσοστό της μυϊκής μάζας στο σώμα σας τόσο πιο αυξημένος θα είναι και ο βασικός σας μεταβολισμός. Για το λόγο αυτό οι άντρες έχουν κατά μέσο όρο μεγαλύτερο βασικό μεταβολισμό από τις γυναίκες, καθώς φυσιολογικά έχουν περισσότερο μυϊκό ιστό. Μέσω της άσκησης ενισχύουμε το μυϊκό μας σύστημα και κατά αυτόν τον τρόπο οδηγούμαστε στην απόκτηση ενός υψηλότερου μεταβολισμού, είτε είμαστε άνδρες, είτε γυναίκες.

Η σωστή διατροφή και η ισορροπημένη κατανομή της τροφής σας κατά τη διάρκεια της ημέρας, δηλαδή τα συχνά και μικρά γεύματα, φαίνεται να επηρεάζουν καθοριστικά τον μεταβολισμό μας. Συχνά λάθη που κάνουμε είναι να αδιαφορούμε για το πρωινό γεύμα όπου είναι το Α και το Ω για τον μεταβολισμό μας και να καταναλώνουμε μόνο ένα μεγάλο γεύμα κατά την διάρκεια της ημέρας . Αυτό ίσως είναι και ένα από τις βασικές αιτίες που δεν μπορούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά μας.

Να θυμάστε επίσης ότι για τη σωστή απώλεια κιλών από το σώμα σας απαιτείται ο συνδυασμός άσκησης και διατροφής ταυτόχρονα. Με την άσκηση, διατηρούμε άθικτη τη μυϊκή μας μάζα. Ενώ με την ισορροπημένη διατροφή στοχεύσουμε με επιμονή και υπομονή στην απώλεια του σωματικού λίπους. Πρέπει πάντα να θυμόμαστε πως κανένα τρόφιμο δεν παχαίνει. Η ποσότητα παχαίνει, για αυτό καλό είναι η διατροφή μας να βασίζεται στο μέτρο.

Η υγιεινή διατροφή αποτελεί ένα φυσικό και ισχυρό θεραπευτικό μέσο, όμως θα πρέπει απαραιτήτως να γνωρίζετε ότι: « (…) μόνη της η τροφή δεν αρκεί για να συντηρήσει την καλή σας υγεία, αν δεν την συνδυάσετε με την γυμναστική. Η τροφή και η άσκηση επειδή έχουν αντίθετες ιδιότητες, συμβάλλουν αμοιβαία στην διατήρηση της υγείας»

Ας γίνει λοιπόν η υγεία και η μακροζωία δική μας υπόθεση, ας συνδυάσουμε την άσκηση με την διατροφή…

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα