Πώς θα δημιουργήσεις ανατρεπτικό Storytelling
Πώς θα δημιουργήσεις ανατρεπτικό Storytelling στο Marketing, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Δημοσιεύθηκε

Το storytelling στο Marketing είναι “τέχνη”! Και όποιος την κατέχει ξέρει πώς  να κερδίζει αυτό που θέλει ή να πουλάει ό,τι θέλει!

Οι περισσότεροι συμφωνούμε ότι  η επιτυχημένη παρουσίαση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας προϋποθέτει κάτι περισσότερο από απλή προβολή. Γιατί αυτό που χρειάζεται είναι να δημιουργήσουμε συναισθηματικές συνδέσεις με το ιδανικό κοινό μας!

Χρειάζεται να πούμε αυτό που θέλουμε με ιστορίες που να έχουν συναρπαστική πλοκή και προσωπικά βιώματα. Και αν νομίζει κάποιος ότι αυτό είναι εύκολο κάνει πολύ μεγάλο λάθος. Γιατί όπως όλες οι τέχνες έτσι και η τέχνη της αφήγησης θέλει πολύ δημιουργικότητα και έμπνευση για να πετύχει.

Storytelling στα Social Media

Καθημερινά καταναλώνουμε αμέτρητο περιεχόμενο στα social media από εταιρίες που προσπαθούν να πουλήσουν. Που σταματάμε να σκρολάρουμε όμως; Σε αυτές που δημιουργούν περιεχόμενο storytelling. Σε αυτές που μέσα από ένα κοινωνικό θέμα ή μια εμπειρία δημιουργούν συναισθήματα χωρίς καν να αναφέρουν το προϊόν τους.

Ένας καλός storyteller στα social media δημιουργεί μια συναισθηματική σύνδεση με το κοινό του. Γιατί οι ιστορίες μπορούν να εμπνεύσουν, να προκαλέσουν γέλιο, να αγγίξουν τις ψυχές των ανθρώπων και να τους κάνουν να ταυτιστούν

Το storytelling στο marketing ανοίγει τις πόρτες για μια πιο συναρπαστική και προσιτή επικοινωνία. Είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να ενθαρρύνει το κοινό να συμμετάσχει και να αλληλεπιδράσει.

Και ο στόχος είναι η διαφήμιση του brand να έχει πιο διακριτική προσέγγιση. Αντί να παρουσιάζουμε απλά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, μπορούμε να το ενσωματώσουμε σε μια ιστορία που καθηλώνει το κοινό. Έτσι, δημιουργούμε μια συναισθηματική σύνδεση και αυξάνουμε τις πιθανότητες να επιλέξουν το προϊόν ή την υπηρεσία μας.

Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του storytelling στα social media είναι η δυνατότητα να δημιουργήσουμε αυθεντική επικοινωνία με το κοινό μας και να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό. Να δημιουργήσουμε μια μοναδική ταυτότητα για την επιχείρησή μας και να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του κοινού.

Πώς η Coca-Cola χρησιμοποιεί το storytelling στην στρατηγική της

Η Coca-Cola, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αναψυκτικών παγκοσμίως, έχει χρησιμοποιήσει με επιτυχία το storytelling στη στρατηγική της για δεκαετίες. Η εταιρεία έχει καταφέρει να δημιουργήσει ιδιαίτερο συναισθηματικό δέσιμο με το κοινό της μέσα από τις ιστορίες που αφηγείται.

Ας θυμηθούμε την κλασική διαφήμιση “Hilltop” του 1971 όπου το concept ήταν να μεταδοθεί μήνυμα αγάπης και ενότητας. Μην ξεχνάμε ότι η δεκαετία του 70 υπήρχε ο “ψυχρός πόλεμος”. Η ιστορία περιγράφει έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι πίνουν Coca-Cola σε έναν ειρηνικό κόσμο.

Με αυτή τη διαφήμιση η Coca-Cola δημιούργησε συναισθηματική σύνδεση με το κοινό της και ενίσχυσε αποτελεσματικά το brand loyalty.

Και σίγουρα  η Coca-Cola ήταν από τότε καινοτόμα όσον αφορά τον τρόπο που χρησμοποιούσε το storytelling για να αναδείξει αξίες και κοινωνική ευαισθησία. έχει χρησιμοποιήσει το storytelling για να αναδείξει τις αξίες και τις δράσεις της.

Μέσα από την αφήγηση ιστοριών, η Coca-Cola δημιουργεί έναν κόσμο που είναι περισσότερο από απλά ένα αναψυκτικό. Είναι ένας τρόπος ζωής, μια εμπειρία και ένας τρόπος να μοιραστούμε στιγμές χαράς με τους γύρω μας.

Και το κάνει αριστουργηματικά στην διαφήμιση “Masterpiece”. Το storytelling συνδυάζει υπέροχα το ταξίδι σε εμβληματικά τεχνουργήματα με τη χαρά του να μοιράζεσαι μια Coca-Cola και να αντλείς έμπνευση.

Το σίγουρο είναι ότι εδώ και πολλά πολλά χρόνια το φαινόμενο Coca-Cola αποτελεί ένα ισχυρό case study στο χώρο της επικοινωνίας και του marketing

Ανακαλύψτε την μαγεία του storytelling στο Marketing και αξιοποιήστε τη για να  να αναδείξετε την επιχείρησή σας με μοναδικό και αξέχαστο τρόπο.

 

Ακολούθησε το flust.gr στο Facebook

Ακολούθησε την Κατερίνα Σταματελοπούλου στο FacebookInstagramLinkedIn 

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα