Ποιες είναι οι κορυφαίες δεξιότητες στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Ποιες είναι οι κορυφαίες δεξιότητες στο ψηφιακό μάρκετινγκ, Κατερίνα Σταματελοπούλου

 Το ψηφιακό μάρκετινγκ βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο επίκεντρο με υψηλή επαγγελματική ζήτηση αλλά και με συγκεκριμένες πλέον δεξιότητες.

Οι ψηφιακές δεξιότητες σήμερα είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην εύρεση θέσεων εργασίας Το LinkedIn άντλησε στοιχεία με βάση τις λίστες θέσεων εργασίας και τη δραστηριότητά του, με στόχο την μεγιστοποίηση των εργασιακών ευκαιριών.

Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον αλλά ταυτόχρονα και συνεχώς εξελισσόμενο η εκπαίδευση δεν σταματά ποτέ. Και όπως η τεχνολογία αναπτύσσεται συνεχώς έτσι και η εκπαίδευση δεν σταματά ποτέ στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Σύμφωνα με το LinkedIn:

Η πανδημία επιτάχυνε τη ζήτηση για επαγγελματίες στο μάρκετινγκ σε διάφορους ρόλους. Οι ειδικοί του ψηφιακού μάρκετινγκ έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση, ενώ ο ρόλος του συντονιστή μέσων ενημέρωσης γνωρίζει την ταχύτερη ανάπτυξη».

Οι μισές από τις 10 κορυφαίες θέσεις εργασίας που δημοσιεύονται στο LinkedIn είναι στον ψηφιακό χώρο ή στον χώρο των μέσων ενημέρωσης

Ψηφιακό μάρκετινγκ

Πρόκειται πλέον για ένα επάγγελμα που γνωρίζει μεγάλη αύξηση, όμως, υπάρχουν ακόμα πολλοί παράμετροι του που βρίσκονται στην σκιά.

Και ειδικά η πληθώρα πολλών που αναφέρουν τους εαυτούς τους ως ειδικούς στο ψηφιακό μάρκετινγκ χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία. Και αυτό φαίνεται από την αδυναμία των υπεύθυνων προσλήψεων  να βρουν επαγγελματίες στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Γιατί πλέον οι ψηφιακές δεξιότητες πρέπει να είναι συγκεκριμένες. Και ειδικά  στην ψηφιακή στρατηγική, το Omniture, τη δημιουργία συνδέσμων, τη διαφήμιση αναζήτησης και το off pageSEO.

Πως να δομήσετε τις ψηφιακές δεξιότητες

Έτσι, η απόκτηση δεξιοτήτων πρέπει να δομηθεί σε πιο συγκεκριμένους τομείς και να τονιστούν ιδιαιτέρως στο βιογραφικό. Σύμφωνα με το LinkedIn τα μαθήματα LinkedIn Learning μπορούν  να βελτιώσουν και να επεκτείνουν τις ψηφιακές δεξιότητές

Τα μαθήματα έχουν σχεδιαστεί για να προωθήσουν τις δεξιότητές  στο ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως το “SEO Foundations” και το “Digital Marketing Trends”. Και απευθύνονται στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ή σε όσους θέλουν να γίνουν

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και chief editor του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
Συλλογή αθλητικών παπουτσιών πουλήθηκε 25 εκατομμύρια δολάρια
Prev Συλλογή αθλητικών παπουτσιών πουλήθηκε 25 εκατομμύρια δολάρια
Next Τεράστιο και πολύτιμο διαμάντι σε δημοπρασία του οίκου Sotheby's