Branding στα social media: Πώς να ξεχωρίσεις
Branding στα social media: Πώς να ξεχωρίσεις, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Δημοσιεύθηκε

Πώς προβλέπεται το “Ψηφιακό Μέλλον της Ευρώπης”; Οι απαντήσεις στο φετινό Digital World Summit Greece

Η εθνική πλατφόρμα διαλόγου για τη διακυβέρνηση των νέων τεχνολογιών υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών, του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Δήμου Αθηναίων, Digital

Διαβάστε περισσότερα...
Shaping the future of AI: Το ετήσιο συνέδριο του Digital World Summit Greece, στις 28 Μαΐου, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών

Shaping the future of AI: Το ετήσιο συνέδριο του Digital World Summit Greece, στις 28 Μαΐου, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών

Το Digital World Summit Greece, η εθνική πλατφόρμα διαλόγου για τη διακυβέρνηση των νέων τεχνολογιών που τελεί υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών και του

Διαβάστε περισσότερα...

Σε ένα ψηφιοποιημένο κόσμο με πολύ φασαρία το branding στα social media είναι ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσει μια επιχείρηση

Ναι τα social media είναι παντοδύναμο εργαλείο, και γιαυτό με τη σωστή στρατηγική δημιουργεί πραγματική αξία  για την επιχείρηση ή το προσωπικό brand. Γιατί στο τέλος της ημέρας αυτό που έχει σημασία είναι το αποτέλεσμα να είναι μετρήσιμο

Τι είναι το branding στα social media

Μια επιχείρηση είναι στα social media γιατί θέλει να επωφεληθεί από τις δυνατότητες επικοινωνίας και προβολής στον ψηφιακό κόσμο. Αυτό είναι μια βασική αρχή για την παρουσία κάθε επιχείρησης στο διαδίκτυο άσχετα αν είναι μικρή ή μεγάλη.

Το branding στα social media είναι το κλειδί για να ξεκλειδώσετε, πλήρως, τις δυνατότητες της επιχείρησής σας στον ψηφιακό κόσμο. Έτσι, θα καθιερώσετε μια ισχυρή και συνεπή παρουσία σε διάφορες πλατφόρμες social media.

Αλλά και να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά τις αξίες, την αποστολή και τις προσφορές της εταιρείας σας στο κοινό-στόχο σας.

Μέσω του branding στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα δημιουργήσετε εμπιστοσύνη με το κοινό σας και  μια πιστή βάση πελατών. Ενώ, με τη δημιουργία  υψηλής ποιότητας περιεχομένου και αλληλεπίδρασης με τους ακόλουθούς σας, μια ισχυρή παρουσία.

Η σημασία της στρατηγικής branding

Για να συμβούν όλα τα παραπάνω χρειάζεται συνδυασμός στρατηγικής branding και marketing αλλά και χρόνος για μετρήσιμα αποτελέσματα. Και παρότι και τα δυο είναι σημαντικά το branding είναι το θεμέλιο της αποτελεσματικής στρατηγικής.

Ας μην ξεχνάμε ότι στα social media σημασία έχει η κοινωνική ταυτότητα και η αλληλεπίδραση και μετά η πώληση.

Το πώς θα πουλήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας έχει να κάνει με το τι περιεχόμενο δημοσιεύετε και σε ποιους απευθύνεστε.  Ο τρόπος που διαφοροποιήστε σε αυτό το κομμάτι, παίζει ρόλο στο γιατί κάποιος να σας επιλέξει.

Σε αυτό το πλαίσιο η στρατηγική branding στα social media πρέπει να περιλαμβάνει τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου που να αντικατοπτρίζει την ταυτότητα του brand. Από την εικόνα προφίλ και εξωφύλλου μέχρι τις αναρτήσεις όλα πρέπει να είναι ταυτόσημα με το brand

Πώς θα έχετε αφοσιωμένους πελάτες

Το βασικό πλεονέκτημα του branding στα social media είναι ότι  ισχυροποιεί την αλληλεπίδραση, την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη στο κοινό στόχο.

Και αυτή η εμπιστοσύνη  μπορεί να μεταφραστεί σε αυξημένες πωλήσεις και έσοδα.

Ένα άλλο πλεονέκτημα του branding στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι η βελτιωμένη κατάταξη της επιχείρησης στις μηχανές αναζήτησης. Κάτι πολύ σημαντικό στην εποχή του γκουγκλάρω….

Η δύναμη του branding στα social media είναι σημαντική, και με τη σωστή στρατηγική, μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Να αυξήσετε τις πωλήσεις και, τελικά, να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Επενδύστε λοιπόν στο branding στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σήμερα και απολαύστε τα οφέλη μιας ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας.

Αν θέλεις να μαθαίνεις όλα τα τελευταία νέα για τα social media ακολούθησε το flust.gr στο Facebook

Ακολούθησε την Κατερίνα Σταματελοπούλου στο FacebookInstagramLinkedIn 

 

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα