Πως η έξυπνη ευεξία είναι η νέα παγκόσμια ιδέα- έρευνα του Facebook

Πως η έξυπνη ευεξία είναι η νέα παγκόσμια ιδέα- έρευνα του Facebook, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Η έξυπνη ευεξία είναι το θέμα έρευνας με επίκεντρο τις αλλαγές συμπεριφοράς των ανθρώπων λόγω της πανδημίας. Η επιβάρυνση της ψυχολογικής υγείας των ανθρώπων τους έκανε να υιοθετήσουν νέες συμπεριφορές.

 

Όλη αυτή η πίεση οδήγησε τους ανθρώπους να εργάζονται διαφορετικά σε συνθήκες εργασίας εξ αποστάσεως. Ενώ, επιδείνωσε την ανασφάλεια και την κοινωνικοποίηση θέτοντας νέους κανόνες. Χαρακτηριστικά 55%  των Αμερικανών δήλωσαν ότι η πανδημία επηρέασε την ψυχική τους υγεία. Και 47%  των Βρετανών ότι αυξήθηκαν τα επίπεδα του άγχους.

Αυτό όπως είναι φυσικό επηρέασε και τις καταναλωτικές συμπεριφορές των ανθρώπων. Και σίγουρα άλλαξε την φιλοσοφία ζωής και επαναπροσδιόρισε τον όρο της ευημερίας και της ευεξίας ή της έξυπνης ευεξίας. Αυτή η νέα προσέγγιση για την ευημερία επηρεάζει τους ανθρώπους καθώς συνεχίζουν να προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες.

Σε μια νέα έκθεση, το Facebook παρουσιάζει την έξυπνη ευεξία “Mindful wellness” Στόχος να διερευνηθούν οι τάσεις των καταναλωτών όσον αφορά την ευημερία. Πως αυτό θα επηρεάσει τις επιχειρήσεις. Και τι ρόλο μπορούν να διαδραματίσουν σε αυτές τις αλλαγές.

Πλέον η φροντίδα της υγείας και της ευεξίας έχει γίνει το σημαντικότερο αγαθό από ποτέ. Ενώ η πανδημία έχει ωθήσει τους ανθρώπους να αναγνωρίσουν την αξία της σαν βασική ανάγκη και όχι σαν πολυτέλεια. Με όλες αυτές τις κοινωνικές αλλαγές οι επιχειρήσεις καλούνται να ενσωματώσουν στην επικοινωνία τους νέους τρόπους προσέγγισης. Η προώθηση της κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευημερίας είναι πια η κανονικότητα σε όλα τα επίπεδα.

Η προσωποποιημένη προσέγγιση και εξυπηρέτηση λαμβάνει νέες διαστάσεις και δημιουργεί το αίσθημα ασφάλειας στους καταναλωτές. Όλες αυτές οι μοναδικές προκλήσεις που βιώνει η ανθρωπότητα ενσωματώνονται σε όλες τις εκφάνσεις της κοινωνικής ζωής. Οι άνθρωποι πλέον υιοθετούν την νοοτροπία του να ξοδέψουν για να περιποιηθούν τον εαυτό τους σε πολλά επίπεδα. Στη Βραζιλία, το (50%) των καταναλωτών αναζήτησε μικρές προσωπικές απολαύσεις υψηλής ποιότητας.

Μάλιστα όπως φαίνεται οι άνθρωποι αξιολογούν διαφορετικά τώρα τη σημασία της συλλογικής ευεξίας από ότι πριν την πανδημία. Ενώ η προσεκτική κατανάλωση και η οικολογία έχουν αποκτήσει ιδιαίτερη σημαντικότητα. Στην Βρετανία, το 71% των ανθρώπων λένε ότι οι κοινωνικές αξίες μιας επιχείρησης είναι σημαντική προϋπόθεση για να την επιλέξουν.

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
Τι είναι η τετραήμερη εργασία- Η Ισπανία την δοκιμάζει πρώτη
Prev Τι είναι η τετραήμερη εργασία- Η Ισπανία την δοκιμάζει πρώτη
Next Ευρωπαϊκή Ένωση-Αφρική: Μια συνεργασία για βιώσιμο μέλλον
Ευρωπαϊκή Ένωση-Αφρική: Μια συνεργασία για βιώσιμο μέλλον