Ποιοι τύποι περιεχομένου τα σπάνε στα social media
Ποιοι τύποι περιεχομένου τα σπάνε στα social media, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Δημοσιεύθηκε

Υπάρχουν πολλοί τύποι περιεχομένου στα social media και αυτό είναι πολύ καλό γιατί ενθαρρύνει την δημιουργικότητα. Όμως κάποιοι τύποι περιεχομένου τα σπάνε και όσοι τους χρησιμοποιούν βλέπουν αποτελέσματα!

Πριν πάμε όμως στους τύπους περιεχομένου ας τονίσουμε ότι η επιτυχημένη παρουσία στα social media απαιτεί όχι μόνο ποιοτικό περιεχόμενο αλλά και σωστή δομή.

Αναπτύσσοντας μια στρατηγική δομής, μπορείτε να αυξήσετε την ανταπόκριση, να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα και να κεντρίσετε το ενδιαφέρον του κοινού.

Πώς θα το κάνετε;

Καθορίστε τον Στόχο

Καθορίστε ποιος είναι ο στόχος της ανάρτησής σας. Είναι ενημέρωση, διασκέδαση, εκπαίδευση, ή κάτι άλλο;

Δυνατός τίτλος

Ο τίτλος είναι πραγματικά κλειδί για να τραβήξετε την προσοχή. Δημιουργήστε έναν τίτλο που είναι ελκυστικός και κεντρίζει το ενδιαφέρον.

Εναλλακτικό Κείμενο και Hashtags:

  • Προσθέστε εναλλακτικό κείμενο στην εικόνα
  • Επιλέξτε σχετικά hashtags για αυξημένη εμβέλεια.

Περιεχόμενο:

Κρατήστε το περιεχόμενο σας σύντομο και ενδιαφέρον

Call to Action

  • Καθοδηγήστε το κοινό σε επιθυμητές ενέργειες με κλασικά CTA, όπως “Κάντε κλικ για περισσότερα” ή “Σχολιάστε τη γνώμη σας”.

Συχνότητα Ανάρτησης και αλληλεπίδραση με το κοινό:

  • Διατηρήστε μια συνεπή συχνότητα ανάρτησης ανάλογα με το χρόνο σας. Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας Απαντήστε στα σχόλια και συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Με τη σωστή δομή, το περιεχόμενο σας μπορεί να ξεχωρίσει σε έναν κόσμο που καθημερινά πλημμυρίζει με πληροφορίες.

Τύποι περιεχομένου

Είναι ενδιαφέρον να δούμε ποιοι τύποι περιεχομένου είναι αποτελεσματικοί στα social media και προσελκύουν τους χρήστες

Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο:

  • Προσφέρει πρακτικές συμβουλές
  • Αναλύει πραγματικά επιτυχημένα παραδείγματα με σκοπό να  προσφέρει έμπνευση.

Οπτικό Περιεχόμενο (Visual Content):

Περιλαμβάνει βίντεο, συνεντεύξεις, infographics, memes κλπ

Διαδραστικό Περιεχόμενο:

Περιλαμβάνει live streaming, δημοσκοπήσεις, έρευνες και online σεμινάρια για να ενθαρρύνει τον συμμετοχικό χαρακτήρα.

Storytelling

  • Περιεχόμενο που αφηγείται μια ιστορία, με στόχο να προβάλλει την ανθρώπινη πλευρά του brand
  • Περιεχόμενο “πίσω από τα παρασκήνια” για να συνδέσει το κοινό με την καθημερινή ζωή της επιχείρησης.

Είναι σημαντικό να προσαρμόζετε τη στρατηγική περιεχομένου στο κοινό στόχο που έχετε επιλέξει και να διατηρείτε τη συνοχή στο ύφος και τη γραφή. Ο συνδυασμός αυτών των προσεγγίσεων μπορεί να οδηγήσει σε μια επιτυχημένη παρουσία στα social media.  Οι παραπάνω τύποι περιεχομένου θα σας βοηθήσουν αποτελεσματικά

 

 

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα