Ο αλγόριθμος στο Facebook δίνει αξία στο περιεχόμενο! της Κατερίνας Σταματελοπούλου

Δημοσιεύθηκε

Πώς προβλέπεται το “Ψηφιακό Μέλλον της Ευρώπης”; Οι απαντήσεις στο φετινό Digital World Summit Greece

Η εθνική πλατφόρμα διαλόγου για τη διακυβέρνηση των νέων τεχνολογιών υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών, του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Δήμου Αθηναίων, Digital

Διαβάστε περισσότερα...
Shaping the future of AI: Το ετήσιο συνέδριο του Digital World Summit Greece, στις 28 Μαΐου, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών

Shaping the future of AI: Το ετήσιο συνέδριο του Digital World Summit Greece, στις 28 Μαΐου, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών

Το Digital World Summit Greece, η εθνική πλατφόρμα διαλόγου για τη διακυβέρνηση των νέων τεχνολογιών που τελεί υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών και του

Διαβάστε περισσότερα...

Το χουμε συνηθίσει μεν, αλλά κάθε αλλαγή στον αλγόριθμο του Facebook μας βγάζει λίγο από την καθημερινότητα μας. Βέβαια, συνήθως αποδεικνύεται ότι οι ενημερώσεις που γίνονται εξυπηρετούν τους χρήστες έτσι ώστε να βρίσκουν πιο εύκολα το σχετικό υλικό, την πληροφορία, ή το βίντεο, που τους ενδιαφέρει.

Ο αλγόριθμος στο facebook δίνει αξία στο περιεχόμενο

Από το news feed κάθε χρήστη «περνάει» καθημερινά χιλιάδες διαφορετικό περιεχόμενο αλλά ουσιαστικά βλέπει και αλληλεπιδρά μόνο με μερικές εκατοντάδες. Κάποιες από τις τελευταίες ενημερώσεις λοιπόν, έχουν σχέση με το πώς τα brand θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο την παρουσία τους στο Facebook.

Οι επαναλαμβανόμενες προβολές και η προτίμηση στα βίντεο τα οποία αναζητεί ο ίδιος ο χρήστης, με βάση τις εκάστοτε προτιμήσεις του, για να τα παρακολουθήσει πάνω από μια φορά, είναι το νέο trend!

Συχνά, βλέπουμε εμπορικές σελίδες να μας προτρέπουν να κάνουμε like ή share το περιεχόμενο τους. Τώρα, αυτοί οι τύποι αναρτήσεων θα υποτιμηθούν, ως μέρος της τελευταίας ενημερωμένης έκδοσης news feed, που σημαίνει ότι λιγότεροι άνθρωποι θα βλέπουν τέτοιου είδους περιεχόμενο. Αυτή η αλλαγή θα επηρεάσει τόσο τους χρήστες όσο και τις fanpage που χρησιμοποιούν αυτή την τακτική για να αποκτήσουν απήχηση. Το Facebook παίρνει σοβαρά αυτή την αλλαγή και έχει δημιουργήσει ένα μοντέλο που μπορεί να εντοπίσει διαφορετικούς τύπους τέτοιων τακτικών.

Το αυθεντικό περιεχόμενο είναι αυτό που θα είναι πάντα ψηλά στην απήχηση….

 

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα