Οι ενδιάμεσες εκλογές στις ΗΠΑ φαίνεται να προβληματίζουν ήδη τις πλατφόρμες των μέσω κοινωνικής δικτύωσης. Μάλιστα η TikTok ανακοίνωσε και σειρά μαθημάτων για τους κανόνες της σχετικά με τις εκλογές και τους τρόπους προώθησης.
Πολιτικές διαφημίσεις
Η TikTok παραδέχτηκε ότι δεν τα πήγε και πολύ καλά όσον αφορά την παραπληροφόρηση μέσω της πλατφόρμας στις εκλογές του 2020. Τώρα λοιπόν ανακοινώνει πρόσθετα μέτρα ενόψει των ενδιάμεσων εκλογών στις ΗΠΑ.
Η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι θα δημοσιεύσει εκπαιδευτικό περιεχόμενο και ενημερώσεις από ειδικούς και διαφημιστικές εταιρείες. Όπως αναφέρει οι κανόνες θα είναι πολύ σαφείς σχετικά με πολιτικό περιεχόμενο και τις πολιτικές διαφημίσεις για τις ενδιάμεσες εκλογές στις ΗΠΑ.
Ενώ προειδοποίησε ότι θα αφαιρούνται όλες οι πολιτικές διαφημίσεις από την πλατφόρμα τονίζοντας ότι αυτό αποτελεί μέρος των δικών της πολιτικών.
Μάλιστα θα ξεκινήσει ένα εκλογικό κέντρο όπου θα παρέχει στους ψηφοφόρους έγκυρες πληροφορίες
Στην ανακοίνωση του TikTok τονίζεται η πολιτική της εταιρίας να μην επιτρέπει την επί πληρωμή πολιτικών διαφημίσεων. Για τον λόγο αυτό και τον έλεγχο χρησιμοποιείται ένας συνδυασμός ανθρώπων και τεχνολογίας αλλά και με ανεξάρτητες εταιρίες πληροφοριών και οργανισμούς.
Επιπλέον, το TikTok δηλώνει ότι συνεργάζεται με διαπιστευμένους οργανισμούς ελέγχου γεγονότων που βοηθούν στην αξιολόγηση της ακρίβειας περιεχομένου σε περισσότερες από 30 γλώσσες.
Εκλογική παραπληροφόρηση
Το θέμα της παραπληροφόρησης και των fake news είναι μια πραγματικότητα εδώ και χρόνια. Από το σκάνδαλο Cambridge Analytica έως σήμερα πολλά έχουν αλλάξει και δυστυχώς όχι πάντα προς την καλή κατεύθυνση. Προφανώς οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης δεν θέλουν να κατηγορηθούν για παραπληροφόρηση μετά και από όσα έχουν συμβεί στο παρελθόν. Βέβαια το πιθανότερο είναι ότι αν κάποιος πολιτικός παράγοντας θέλει να “στήσει” την δική του προπαγάνδα…. Θα βρει και θα εκμεταλλευτεί το οποιοδήποτε κενό σε οποιοδήποτε social media.
Η εκλογική παραπληροφόρηση γίνονταν και πριν εμφανιστούν τα social media γιατί είναι μέρος κάθε πολιτικής αναμέτρησης. Και που βασίζεται και στοχεύει πάντα αυτό το είδος της εκλογικής παραπληροφόρησης; Στους φανατικούς και στους αδαής… Target group που πλειοψηφεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης