Το metaverse μπαίνει δυναμικά στη μόδα με αρκετούς να δημιουργούν τα avatar τους και να δοκιμάζουν ρούχα σε virtual περιβάλλον.
Στο gaming είναι συνηθισμένο να φτιάχνει κάποιος το avatar του όπως θέλει, αλλά πως αυτό θα μεταφερθεί στον πραγματικό κόσμο;
Είναι πολλές οι ενδείξεις που δείχνουν ότι οι χρήστες του metaverse θα κάνουν το ίδιο. Τα στελέχη των πολυτελών εμπορικών σημάτων παίρνουν την τάση στα σοβαρά για να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία. Στόχος να πουλήσουν εικονικές εκδόσεις των προϊόντων τους σε ανθρώπους στον ψηφιακό κόσμο του metaverse
Στον εικονικό κόσμο άλλωστε, οι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση, μέσω διαφορετικών συσκευών και πλατφορμών, με τα avatar τους. Και αυτό σημαίνει ότι ορισμένοι χρήστες θα πληρώσουν πολλά χρήματα για να εξοπλίσουν το avatar τους με είδη πολυτελείας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg, είναι σίγουρος ότι αυτή η τάση θα είναι μεγάλη στο metaverse. Μάλιστα δηλώνει: Τα άβαταρ θα είναι τόσο κοινά όσο οι φωτογραφίες προφίλ σήμερα. Αλλά αντί για μια στατική εικόνα, θα είναι ζωντανές 3D αναπαραστάσεις. Με τις εκφράσεις σας και τις χειρονομίες σας που θα κάνουν τις αλληλεπιδράσεις πολύ πιο πλούσιες από οτιδήποτε είναι δυνατό online σήμερα.
Τα avatar και ο ρόλος τους
Πιθανότατα θα έχετε ένα ρεαλιστικό avatar για τη δουλειά, ένα στυλιζαρισμένο για παρέα και ίσως ακόμη και ένα φανταστικό για παιχνίδια. Θα έχετε μια ντουλάπα με εικονικά ρούχα για διαφορετικές περιστάσεις, σχεδιασμένη από διαφορετικούς δημιουργούς και από διαφορετικές εφαρμογές και εμπειρίες.»
Ενώ οι οικονομικές ευκαιρίες μέσα από το metaverse μπορεί να φτάσουν το ένα τρισ. δολάρια ετήσια έσοδα. Ήδη μεγάλες εταιρίες δημιουργούν τα δικά τους εικονικά περιβάλλοντα στο ψηφιακό σύμπαν. Όπως η Νike που πριν λίγο καιρό ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει εικονικά καταστήματα. Από το ανοίξαμε και σας περιμένουμε στο… φτιάξε το avatar σου και click your virtual shop
Αναλυτές της Morgan Stanley λένε ότι η αγορά για εικονικά είδη πολυτελείας θα μπορούσε να φτάσει τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030.