Συχνά ή μάλλον συνέχεια, το instagram κατακλύζεται από ειδικούς που υποστηρίζουν ότι ξέρουν πώς να δαμάσουν τον αλγόριθμο. Το θέμα βέβαια δεν είναι να τον δαμάσεις αλλά να τον καταλάβεις υπέρ σου
Ας δούμε τι εξήγηση δίνει το instagram.
Το Instagram προσπαθεί να παρουσιάσει ποικιλία περιεχομένου για να καλύψει τις διάφορες προτιμήσεις των χρηστών. Έτσι, ο αλγόριθμος προσπαθεί να διασφαλίσει ότι βλέπετε διάφορους τύπους περιεχομένου, όπως φωτογραφίες, βίντεο, ιστορίες και Reels, και από διάφορους δημιουργούς.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως το Instagram δεν προωθεί ή δίνει προτεραιότητα σε συγκεκριμένες πολιτικές, απόψεις ή περιεχόμενο που μπορεί να προκαλέσει διχαστικές αντιδράσεις
Ο στόχος του είναι να παρέχει μια ποικιλία περιεχομένου και εμπειριών, στον κάθε χρήστη με ίσες ευκαιρίες.
Είναι σημαντικό να αναφερθεί επίσης πως η αλγοριθμική ταξινόμηση δεν επηρεάζεται από τις χορηγούμενες διαφημίσεις στο Instagram. Οι διαφημίσεις εμφανίζονται χωριστά και δεν επηρεάζουν την ταξινόμηση του οργανικού περιεχομένου.
Σε γενικές γραμμές, η καλύτερη πρακτική για τους δημιουργούς είναι να παράγουν περιεχόμενο που είναι πρωτότυπο, αξιοποιεί τις ιδιαιτερότητες της πλατφόρμας και ενδιαφέρει το κοινό τους.
Αν οι χρήστες βλέπουν και αλληλεπιδρούν περισσότερο με το περιεχόμενό σας, τότε ο αλγόριθμος θα προτιμά να το εμφανίζει σε περισσότερους ανθρώπους.
Το Instagram συνεχίζει να βελτιώνει τους αλγορίθμους του με την ανάπτυξη νέων χαρακτηριστικών και ελέγχων για να παρέχει μια καλύτερη εμπειρία στους χρήστες Αλλά και να δίνει την ευκαιρία σε περισσότερους δημιουργούς να προσεγγίσουν το κοινό τους
Πώς ο αλγόριθμος ταξινομεί τα reels
To Instagram χρησιμοποιεί αλγόριθμους για να ταξινομήσει τα Reels που εμφανίζονται στο Explore, με στόχο να παρουσιάσει ενδιαφέρον και ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Έτσι ακόμα και αν δεν ακολουθείτε απαραίτητα όλους τους δημιουργούς που ποστάρουν Reels, ο αλγόριθμος προβλέπει ποιο περιεχόμενο είναι πιο πιθανό να σας ενδιαφέρει.
Αρχικά, επιλέγονται Reels που θεωρούνται ότι έχουν δυναμική. Αυτά τα Reels μπορεί να είναι από δημιουργούς που έχετε ήδη δει και αλληλεπιδράσει στο παρελθόν ή από νέους δημιουργούς που είναι συναφείς με τα ενδιαφέροντά σας.
Ο αλγόριθμος λαμβάνει υπόψη το ιστορικό σας και τον τρόπο αλληλεπίδρασής σας με τα περιεχόμενα όπως:
Το χρονικό διάστημα που παρακολουθείτε ένα Reel: Εάν κοιτάξετε ένα Reel μέχρι το τέλος ή επαναλάβετε την προβολή του, το Instagram μπορεί να θεωρήσει ότι σας αρέσει πολύ και να το λάβει υπόψη για μελλοντικές προτάσεις.
Αλληλεπίδραση (likes, σχόλια, αποστολή μηνυμάτων): Όσο περισσότερο αλληλεπιδράτε με ένα Reel, τόσο πιο πιθανό είναι να βλέπετε περισσότερο παρόμοιο περιεχόμενο.
Τοποθεσία και γλώσσα: Εάν ενδιαφέρεστε για περιεχόμενο που προέρχεται από συγκεκριμένες τοποθεσίες ή γλώσσες, το Instagram μπορεί να προτείνει περισσότερα Reels που ταιριάζουν με αυτά τα κριτήρια.
Ο αλγόριθμος λειτουργεί συνεχώς για να προσαρμόζεται στις προτιμήσεις και συμπεριφορές των χρηστών. Έτσι, το περιεχόμενο που βλέπετε στα Reels ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με τις δραστηριότητες και τα ενδιαφέροντά σας στο Instagram.