Τι σημαίνει φροντίδα και προσωπική περιποίηση, στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Dove
Τι σημαίνει φροντίδα και προσωπική περιποίηση, στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Dove

Δημοσιεύθηκε

Πώς προβλέπεται το “Ψηφιακό Μέλλον της Ευρώπης”; Οι απαντήσεις στο φετινό Digital World Summit Greece

Η εθνική πλατφόρμα διαλόγου για τη διακυβέρνηση των νέων τεχνολογιών υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών, του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Δήμου Αθηναίων, Digital

Διαβάστε περισσότερα...
Shaping the future of AI: Το ετήσιο συνέδριο του Digital World Summit Greece, στις 28 Μαΐου, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών

Shaping the future of AI: Το ετήσιο συνέδριο του Digital World Summit Greece, στις 28 Μαΐου, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών

Το Digital World Summit Greece, η εθνική πλατφόρμα διαλόγου για τη διακυβέρνηση των νέων τεχνολογιών που τελεί υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών και του

Διαβάστε περισσότερα...

Στη νέα διαφημιστική καμπάνια της dove η έμπνευση και η δημιουργικότητα εντυπωσιάζουν. Η φροντίδα και η προσωπική περιποίηση τις περισσότερες φορές μοιάζουν κάτι αυτονόητο και καθημερινό. Στο νέο βίντεο της εταιρίας dove αποδεικνύεται ότι δεν είναι κάτι δεδομένο.

Με ένα ατμοσφαιρικό βίντεο η dove παρουσιάζει την ιστορία της, με πρωταγωνίστριες  αναγνωρίσιμα πρόσωπα αλλά και αληθινές καθημερινές γυναίκες. Η ιστορία εξελίσσεται μέσα από ένα παιχνίδι λέξεων κάποιες από τις οποίες έχουν μπει στο καθημερινό μας λεξιλόγιο τον τελευταίο καιρό. Ένα παιχνίδι όπου στο τέλος η ξεχασμένη έννοια της προσωπικής περιποίησης παίρνει την σωστή της διάσταση με συγκινητικό και επίκαιρο τρόπο. Η διαφημιστική καμπάνια dove σίγουρα συγκινεί και δίνει μια άλλη διάσταση στην καθημερινή προσωπική φροντίδα.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα