Πείραμα με πίθηκο να παίζει ηλεκτρονικό παιχνίδι τηλεπαθητικά- Τεχνολογία αιχμής για τον εγκέφαλο

Πείραμα με πίθηκο να παίζει ηλεκτρονικό παιχνίδι τηλεπαθητικά- Τεχνολογία αιχμής για τον εγκέφαλο

Η τεχνολογία αιχμής για τον εγκέφαλο από την εταιρία Νeuralink διενήργησε ένα πραγματικά πρωτότυπο πείραμα χρησιμοποιώντας έναν πίθηκο.

Ο Pager όπως ονομάζεται ο εννιάχρονος πίθηκος κατάφερε να παίξει ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι μπροστά σε μια οθόνη. Μάλιστα χειρίστηκε με ευκολία το joystick παρότι αυτό δεν ήταν συνδεδεμένο με τον υπολογιστή. Ο συμπαθέστατος πίθηκος εκπαιδεύτηκε στην χρήση του παιχνιδιού και κάθε φορά που το πετύχαινε η αμοιβή του ήταν κομματάκια μπανάνας. Στη συνέχεια τοποθετήθηκαν εμφυτεύματα στον εγκέφαλο του με σκοπό να στέλνουν στοιχεία της εγκεφαλικής του δραστηριότητας σε έναν υπολογιστή. Και παρότι ο πίθηκος φαίνεται να χρησιμοποιεί το joystick στην ουσία παίζει το παιχνίδι τηλεπαθητικά μέσω των τεχνολογία αιχμής.

Η εταιρία Neuralink είναι εταιρία που ερευνά την τεχνολογία αιχμής για τον εγκέφαλο και μάλιστα συμμετέχει σε αυτή και ο Elon Musk. Όπως ισχυρίζεται η εταιρία πρόκειται για μια μια ομάδα που θέλει να δημιουργήσει το μέλλον των διεπαφών του εγκεφάλου. Στόχος να εφεύρουν νέες τεχνολογίες που θα επεκτείνουν τις ανθρώπινες ικανότητες. Οι πρόσφατες τεχνικές εξελίξεις στον τομέα και οι νέες τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν στη Neuralink ανοίγουν το δρόμο για πρόοδο σε καθένα από αυτά τα βασικά τεχνικά εμπόδια

Τα πειράματα με τους πιθήκους προσπαθούν να χαρτογραφήσουν μοτίβα νευρικής δραστηριότητας σε πραγματικές κινήσεις (joystick). Η εταιρία σκοπεύει να προσφέρει σε άτομα με παράλυση μια νέα ποιότητα ζωής μέσω της τεχνολογίας και των υπολογιστών. Ενώ, σκοπεύει να βελτιώσει τη ζωή ανθρώπων με νευρολογικές διαταραχές και με άλλους τρόπους  τη ζωή αυτών με νευρολογικές διαταραχές και αναπηρίες με άλλους τρόπους. Ίσως στο μέλλον να δούμε τεχνολογίες που θα καταφέρνουν να διεγείρουν τα νεύρα και τους μυς του σώματος, επιτρέποντας έτσι στο άτομο να ελέγχει και πάλι τα δικά του άκρα

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
Τι σημαίνει φροντίδα και προσωπική περιποίηση, στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Dove
Prev Τι σημαίνει φροντίδα και προσωπική περιποίηση, στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Dove
Next Εφαρμογή στο κινητό θα κάνει τεστ Covid-19- οφθαλμικό τεστ
Εφαρμογή στο κινητό θα κάνει τεστ Covid-19- οφθαλμικό τεστ