Και καθώς έχουμε μπει για τα καλά στον ρυθμό των reels του instagram, η πλατφόρμα “ανοίγει” νέα χαρακτηριστικά και επιλογές.
Topics on reel
Τα ad topics ή «Προσθήκη θεμάτων» στα ελληνικά, ήρθε για κατηγοριοποιήσει με καλύτερο τρόπο τα reels. Δηλαδή ο στόχος του είναι να προσεγγίσει άλλους χρήστες με παρόμοια ενδιαφέροντα.
Πρόκειται για μια επιλογή όπου πριν την δημοσίευση οι χρήστες επιλέγουν μέχρι 3 θέματα από τη λίστα των topics. Η επιλογή γίνεται με στόχο την προσέλκυση κοινού που ενδιαφέρεται για αυτά τα θέματα στην πλατφόρμα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Από την άλλη, όπως φαίνεται, με τα topics θέλει να βελτιώσει τις προτάσεις που περνάνε από τα feed των χρηστών. Αυτά τα προτεινόμενα post δηλαδή, που περνάνε από το feed μας, αλλά πολλές φορές ουδεμία σχέση έχουν με τα ενδιαφέροντα μας.
Και καθώς η πλατφόρμα θέλει να πετύχουν τα reels, συνεχώς προσθέτει νέα χαρακτηριστικά. Παρότι στην Ελλάδα ακόμα δεν έχουμε το κυριότερο που είναι τα audio.
Σύμφωνα με τον Adam Mosseri, επικεφαλής του Instagram, τα topics ήρθαν για να βελτιώσουν την προσέγγιση χρηστών. Σε αντίθεση με τα hashtags που βοηθούν να καταλάβουμε τι είναι μια ανάρτηση. Ενώ, μέσω του AI θα προωθεί τα Reels σε πιο αφοσιωμένο κοινό, σχετικό με το περιεχόμενο.
Ήδη το 20% του περιεχομένου στο instagram καταλαμβάνεται από τα reels και αυτό συνεχώς θα αυξάνεται. Και καθώς ο ανταγωνισμός με το TikTok καλά κρατεί, το instagram ψάχνει συνεχώς τρόπους για να βελτιώσει τους αλγόριθμούς του, για τα reels.
Από την άλλη κάθε νέο χαρακτηριστικό που προστίθεται για να συμβάλει στην προώθηση περιεχομένου σίγουρα είναι ευπρόσδεκτο από τους creators. Που κατά τα άλλα, συνεχώς προσπαθούν να διαβάζουν και να προσαρμόζονται σε όλο αυτόν τον κυκεώνα αλλαγών.
Τώρα το πώς και πόσο θα καταφέρει να πιάσει τους στόχους του και να προωθήσει τα reels με καλύτερο τρόπο, ο χρόνος και τα στατιστικά θα δείξουν…