Όταν το Facebook ανακοίνωσε την υπηρεσία Facebook live video, το digital marketing και οι marketers απέκτησαν ένα πολύ ισχυρό εργαλείο προώθησης και επικοινωνίας. Στην περιγραφή του για τις δυνατότητες του Facebook Live η εταιρία περιγράφει ότι, εταιρείες, οργανισμοί και χρήστες, μπορούν να πουν τις ιστορίες τους με τον δικό τους τρόπο και αυτό σίγουρα έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Όπως οι ιστορίες που επέλεξε να μεταδώσει από την επίσημη σελίδα του στο Facebook το National Gallery, στις 14 Σεπτεμβρίου, δίνοντας την ευκαιρία στους ακόλουθους του να παρακολουθήσουν σε απευθείας μετάδοση τους πίνακες του διάσημου ζωγράφου Van Gogh από τη σειρά Sunflowers
Ο Van Gogh ζωγράφισε τα ηλιοτρόπια “Sunflowers”, το 1888 στη Νότια Γαλλία όπου ζούσε. Ήταν από τις αγαπημένες σειρές του διάσημου ζωγράφου, αλλά και των θαυμαστών του και συνεχίζουν να εμπνέουν μέχρι σήμερα.
Όλοι αυτοί οι πίνακες είναι διάσπαρτοι σε μουσεία και ιδιωτικές συλλογές ανά τον κόσμο, καθιστώντας αδύνατο για τους λάτρεις της τέχνης να τις δουν κάτω από την ίδια στέγη. Μέσω του Facebook Live όμως, στις 14 Αυγούστου, σε απευθείας παγκόσμια μετάδοση, οι πίνακες ενώθηκαν διαδικτυακά για πρώτη φορά, με την συνεργασία της Εθνικής Πινακοθήκης στο Λονδίνο, το Μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ, το Μουσείο Τέχνης της Φιλαδέλφειας, το Neue Pinakothek στο Μόναχο και το Nipponkoa Museum of Art στο Τόκιο.
Κατά τη διάρκεια του Facebook Live οι επιμελητές των μουσείων συμμετείχαν ενεργά σχολιάζοντας και δίνοντας πληροφορίες στο κοινό που παρακολουθούσε την μετάδοση Facebook Live. Όπως δήλωσε ο ανιψιός του μεγάλου ζωγράφου, Willem Van Gogh, τα έργα τέχνης συνεχίζουν να εμπνέουν και θα εμπνέουν για πάντα, ενώ μέσω της μετάδοσης από το Facebook Live θα βοηθήσουν στην αφήγηση της ηλεκτρονικής αναπαράστασης της τέχνης.
Η μετάδοση είχε 1.506.889 προβολές 17.000 αντιδράσεις 4250 κοινοποιήσεις και χιλιάδες σχόλια κατά τη διάρκεια προβολής της.
Για εμάς που είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε το event μέσω του Facebook Live ήταν σίγουρα μια μοναδική εμπειρία αποδεικνύοντας ότι μέσω των Social Media και των εργαλείων του υπάρχει πρόσφορο έδαφος και για την υπηρεσία της τέχνης και του πολιτισμού!