Startupers διάσημες και πως χρησιμοποιούν τη φήμη τους
Startupers διάσημες και πως χρησιμοποιούν τη φήμη τους, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Δημοσιεύθηκε

Startupers διάσημες όπως η Rihanna και η Kim Kardashian είδαν τις εταιρίες τους να εκτοξεύονται με  μεγάλους κύκλους χρηματοδότησης. Και οι δύο διαθέτουν εταιρίες μόδας.

Η επωνυμία εσωρούχων Savage X Fenty,  της Rihanna, εξασφάλισε 125 εκατομμύρια δολάρια στη Σειρά C.  Ενώ, η σειρά ρούχων Skims, της Kardashian, συγκέντρωσε νέο κεφάλαιο 240 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με το Bloomberg

Το ενδιαφέρον βέβαια είναι ότι παρότι και οι δύο διάσημες προωθούν τις επιχειρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν αποκαλύπτουν ποτέ οικονομικές πληροφορίες. Μια γενικότερη συμπεριφορά των διάσημων να μην αναφέρονται στις προσωπικές τους επενδύσεις με οικονομικά στοιχεία και πωλήσεις. Μια στρατηγική που ακολουθούν οι περισσότερες startup εταιρίες. Σύμφωνα με  την Sucharita Kodali, αναλύτρια λιανικής στη Forrester:  Oι περισσότερες νεοφυείς επιχειρήσεις λένε ψέματα, συνήθως με έναν παράγοντα 2x έως 10x.

Έτσι οι διασημότητες  χρησιμοποιούν τη φήμη τους για την αναγνώριση των startup τους έχοντας σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν καθοριστικό ρόλο. Ειδικά αν υπολογιστεί ότι κάθε διάσημος διαθέτει εκατομμύρια followers που αποτελούν σημαντικό accet

Η περίπτωση της Kylie Jenner

Η ετεροθαλής αδερφή της Kardashian, Kylie Jenner, είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα Startupers. Η σταρ του reality και ιδρύτρια της Kylie Cosmetics είχε έσοδα 360 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019, και έγινε η νεότερη αυτοδημιούργητη δισεκατομμυριούχος. Μέχρι που η εταιρία Coty αγόρασε το 51% της επιχείρησης της, αξίας 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αργότερα η Coty αποκάλυψε ότι η Kylie Cosmetics είχε το μισό μέγεθος από αυτό που είχε πει η Jenner στο Forbes. Αποτέλεσμα των αποκαλύψεων αυτών, η Kylie Jenner, να βγει από τη λίστα των δισεκατομμυριούχων.

Η Kodali, ισχυρίζεται ότι μέχρι να δημοσιοποιηθούν τα οικονομικά στοιχεία ενός brand κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει την πραγματική του αξία.

Στον κόσμο των νεοφυών επιχειρήσεων η υπερβολή και η υπερεκτίμηση είναι ένας άτυπος κανόνας προώθησης. Όμως στην περίπτωση των διασημοτήτων η υπερέκθεση τους δυσκολεύει τα πράγματα γιατί η αλήθεια βγαίνει στην επιφάνεια πιο γρήγορα

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα