Social Media Search: Το Χρυσό Εργαλείο για Επιχειρηματίες
Social Media Search: Το Χρυσό Εργαλείο για Επιχειρηματίες, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Δημοσιεύθηκε

Πλέον, το Social Media Search (αναζητήσεις στα social media) είναι το “νέο Google”, ειδικά για τη γενιά Z και τους millennials. Αν δεν το χρησιμοποιείς ακόμη για να σε βρίσκουν οι πελάτες σου, τότε χάνεις μία μεγάλη ευκαιρία!

Αν έχεις επιχείρηση, ξέρεις πόσο σημαντική είναι η παρουσία σου στα social media. Αλλά ξέρεις ότι τα social media δεν είναι μόνο για να post-άρεις φωτογραφίες ή να απαντάς στα σχόλια των πελατών σου;

Το Social Media Search είναι το Μέλλον

Το 45% των χρηστών της γενιάς Z έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να χρησιμοποιεί αναζήτηση στα social media (Social Media Search) αντί για το Google. Αυτός ο αριθμός αυξήθηκε γρήγορα τα τελευταία χρόνια. Το 2016, μόνο το 40% των νέων της γενιάς Z δήλωνε ότι χρησιμοποιεί τα social media ως κύρια μέθοδο αναζήτησης. Μέχρι το 2023, αυτός ο αριθμός ανέβηκε στο 53%, σύμφωνα με στοιχεία της GWI Core. Δηλαδή, πάνω από τους μισούς νεαρούς χρήστες προτιμούν πλέον να ψάχνουν προϊόντα, υπηρεσίες και brands μέσω του Instagram, του TikTok και του YouTube!

Και δεν είναι μόνο οι νέοι που προτιμούν τα social media για αναζήτηση. Το 35% των millennials επίσης προτιμούν την αναζήτηση στα social, ενώ το 20% της γενιάς X και λιγότερο από 10% των Boomers ακολουθούν την ίδια τάση.

Αυτό σημαίνει ότι το κοινό που χρησιμοποιεί τα social media για να βρει ό,τι χρειάζεται, είναι μεγάλο και αυξάνεται συνεχώς.

Γιατί οι Επιχειρήσεις Πρέπει να Δώσουν Βάση στην Αναζήτηση στα Social Media

Είναι πολύ απλό: οι πελάτες σου σε ψάχνουν στα social media. Η πλατφόρμα που διαλέγεις για να δραστηριοποιηθείς δεν είναι μόνο ένα εργαλείο μάρκετινγκ – είναι ένα εργαλείο αναζήτησης. Είτε πουλάς προϊόντα είτε προσφέρεις υπηρεσίες, ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζεσαι στα social media είναι καθοριστικός για το πώς θα σε βρουν οι χρήστες.

Πώς να Χρησιμοποιήσεις την Αναζήτηση στα Social Media για την Επιχείρησή σου

  1. Επένδυσε στο περιεχόμενο: Αν έχεις λογαριασμούς στα social media, αυτό δεν σημαίνει ότι οι χρήστες θα σε βρίσκουν εύκολα. Φρόντισε να έχεις περιεχόμενο που τραβάει την προσοχή και να είσαι ενεργός με αναρτήσεις και stories. Χρησιμοποίησε SEO στρατηγική για τα social media. Αυτό σημαίνει να βάλεις λέξεις-κλειδιά στο βιογραφικό σου, στις λεζάντες, στα hashtags και όπου μπορείς για να είσαι ψηλά στο Social Media Search
  1. Χρησιμοποίησε λέξεις-κλειδιά: Το SEO δεν αφορά μόνο τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google. Αφορά και τα social media. Αν θέλεις να σε βρίσκουν οι χρήστες, φρόντισε να χρησιμοποιείς τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά που θα χρησιμοποιούσε το κοινό σου για να βρει την επιχείρησή σου.
  1. Τα Social Media είναι τεράστιες μηχανές αναζήτησης . Οι πλατφόρμες πλέον δεν είναι μόνο για διασκέδαση αλλά και ένα εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών. Με τους χρήστες να αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες. Αν δεν είσαι εκεί, τότε χάνεις πολλούς πιθανούς πελάτες.
  1. Δώσε βάση στα videos: Το video content είναι το μέλλον. Σύμφωνα με έρευνες, οι χρήστες των social media προτιμούν να βλέπουν video για να αναζητήσουν πληροφορίες, παρά να διαβάζουν κείμενα. Δημιούργησε video που παρουσιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου με έξυπνο και διασκεδαστικό τρόπο. Αυτό θα σε κάνει να ξεχωρίσεις και θα σε βάλει μπροστά στις αναζητήσεις των χρηστών

Τι Λέει Αυτό για την Επιχείρησή Σου;

Αν θέλεις να παραμείνεις ανταγωνιστικός, τότε πρέπει να ενσωματώσεις την αναζήτηση στα social media στη στρατηγική σου. Οι χρήστες, ειδικά οι νεότεροι, δεν θα μπουν στον κόπο να ψάξουν στο Google για εσένα. Θα πάνε κατευθείαν στα social media. Αν δεν μπορούν να σε βρουν εκεί, τότε θα στραφούν αλλού.

Τι να Κάνεις Τώρα;

  1. Κάνε μια μικρή έρευνα και δες τι λένε οι χρήστες για την επιχείρησή σου στα social media. Αν δεν υπάρχει αρκετό περιεχόμενο, τότε είναι η στιγμή να το δημιουργήσεις.
  1. Ξεκίνα να χρησιμοποιείς SEO στα social media σου, ώστε να είσαι πάντα στην κορυφή των αποτελεσμάτων.
  1. Μην ξεχνάς: οι λέξεις-κλειδιά είναι ο φίλος σου. Χρησιμοποίησέ τες σωστά και δες πώς η επιχείρησή σου θα γίνει πιο ορατή στους χρήστες.
  1. Αν καταφέρεις να συνδυάσεις την παρουσία σου στα social media με έξυπνες αναζητήσεις και στρατηγική περιεχομένου, τότε θα είσαι μπροστά από τον ανταγωνισμό.

 

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα