Πως μοιράζονται τα προσωπικά δεδομένα τους οι Έλληνες

Πως μοιράζονται τα προσωπικά δεδομένα τους οι Έλληνες

Τα προσωπικά δεδομένα και το πως τα μοιράζονται οι Έλληνες είναι το αντικείμενο έρευνας της εταιρίας Focus Bari|YouGov

Πόσο ανησυχούν όταν μοιράζονται τα προσωπικά τους στοιχεία και δεδομένα; Ποια στοιχεία είναι πιο πρόθυμοι να μοιραστούν και κάτω από ποιες προϋποθέσεις;  Τι περιμένουν ως «αντάλλαγμα»;

Σύμφωνα με την έρευνα το 64% των Ελλήνων έχουν άγχος όταν χρειάζεται να μοιραστούν τα προσωπικά τους δεδομένα.

Όσον αφορά τα δημογραφικά στοιχεία, οι μεγαλύτερες ηλικίες και οι κάτοικοι της περιφέρειας ανησυχούν λίγο περισσότερο όταν μοιράζονται στοιχεία τους

Ενδιαφέρον είναι ότι τα προσωπικά δεδομένα που μοιράζονται πιο εύκολα οι Έλληνες είναι email, όνομα, ημερομηνία γέννησης & κινητό

Ενώ το 59% δεν επιτρέπει σε τεχνολογικές εφαρμογές την παρακολούθηση των κινήσεών τους για να έχουν μια καλύτερη εμπειρία

Βέβαια όταν προχωρούν σε αγορά προϊόντος/υπηρεσίας, χρήση λογισμικού & προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, το 57% δέχονται την παρακολούθηση

Το 60% των αντρών ανησυχούν περισσότερο από το 59% των γυναικών  Στις μεγαλύτερες ηλικίες υπάρχει μεγαλύτερη ανησυχία με το 63% στους άνω των 65 ετών έναντι 45% στους 18-24 ετών.

Το 17% δεν θέλει να μοιραστεί απολύτως κανένα στοιχείο.

Η έρευνα της εταιρίας Focus Bari|YouGov διενεργήθηκε από τον Νοέμβριο έως και τον Δεκέμβριο 2021 σε δείγμα 1.001 ατόμων 18-74 ετών.

Published by

Editor-in-Chief

Με τη σημασία στο περιεχόμενο και την χρήσιμη πληροφορία, το flust.gr ασχολείται με ό,τι μπορεί να εμπνεύσει και να αλληλεπιδράσει με τους χρήστες που το επιλέγουν. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων της καθημερινότητας από όλο τον κόσμο, μέσα από την τεχνολογία, την κοινωνική ζωή και τους ανθρώπους με θετική διάθεση και έμπνευση!
Πότε ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός θα πέσει στο διαστημικό κοιμητήριο
Prev Πότε ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός θα πέσει στο διαστημικό κοιμητήριο
Next Η εταιρία ΔΩΔΩΝΗ πρώτη στην προτίμηση των καταναλωτών
Η εταιρία ΔΩΔΩΝΗ πρώτη στην προτίμηση των καταναλωτών