Γνωρίζατε ότι μια στις τρεις μητέρες στις ΗΠΑ έχει ένα smartphone;
Ίσως αυτό δεν θα έπρεπε να αποτελεί έκπληξη, μιας και ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας και οι μαμάδες αποτελούν ένα μεγάλο μέρος της ψηφιακής κατανάλωσης, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού εμπορίου και της χρήσης των κινητών τηλεφώνων.
Έτσι και αλλιώς οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν το 85% του συνόλου των αγορών των καταναλωτών και τους είναι πλέον πολύ εύκολο, να κάνουν αγορές on-line. Άλλωστε έτσι, γλυτώνουν τον συνωστισμό και από την άνεση του σπιτιού τους και βλέποντας τα παιδιά να παίζουν, μπορούν να ψωνίσουν οτιδήποτε, από τις προμήθειες του σπιτιού μέχρι και τα δώρα των γιορτών.
Αυτό βέβαια δεν είναι πάντα μια γρήγορη διαδικασία, μιας και σύμφωνα με έρευνα, ο μέσος όρος που μια μαμά είναι on-line στο smartphone χρησιμοποιώντας εφαρμογές για ψώνια, είναι περίπου 6,1 ώρες κάθε μέρα. Το 62% των μαμάδων (στις Ηνωμένες Πολιτείες) χρησιμοποιούν εφαρμογές για ψώνια και το 46% ξεκίνησε να το κάνει, μετά από διαφήμιση για κινητά.
Με 85 εκατομμύρια μητέρες στις Ηνωμένες Πολιτείες (σύμφωνα με την τελευταία απογραφή των ΗΠΑ), ο αριθμός των μαμάδων που χρησιμοποιούν την νέα τεχνολογία αυξάνεται όπως και η χρήση τους. modernmom
Θα αναρωτιέται βέβαια κάποιος, πώς με τόσες ώρες την ημέρα απασχόλησης με το smart phone, οι μαμάδες προλαβαίνουν να κάνουν όλα τα υπόλοιπα…