Ο Tommy Hilfiger παίζει παιχνίδια στον κόσμο του metaverse

Ο Tommy Hilfiger παίζει παιχνίδια στον κόσμο του metaverse, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Tο metaverse φαίνεται να γίνεται το μέρος που εξιτάρει όλο και περισσότερες βιομηχανίες και η μόδα είναι μια από αυτές. O Tommy Hilfiger λοιπόν, “σχεδίασε” μια πρωτοβουλία για τον κόσμο του gaming

Μέσω του gaming, ο Tommy Hilfiger γίνεται όλο και πιο digital, με μια νέα πρωτοβουλία και την στήριξη μεγάλων παικτών. Όπως η Team Tommy

Ποια είναι η ομάδα Team Tommy

Η Team Tommy,είναι μια  ομάδα οκτώ επιλεγμένων διεθνών παικτών, από τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την APAC. Όλοι αυτοί εκπροσωπούν  την κοινότητα του gaming σε πλατφόρμες streaming και ψυχαγωγίας. Εννοείται ότι έχουν εκατομμύρια ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάτι που είναι plus στην εποχή μας. Τώρα λοιπόν, θα συνεργαστούν με τον  Tommy Hilfiger και θα συμμετέχουν σε εβδομαδιαία live streaming, εκδηλώσεις και συναντήσεις.

Τα οκτώ μέλη του Team Tommy είναι οι Luminum (Αυστραλία), Sunsup (Γαλλία), HoneyPuu (Γερμανία), Nana (Κορέα), OwengeJuice TV (Βρετανία), Blaustoise (Η.Π.Α.), Dish (ΗΠΑ) και Dom2k (ΗΠΑ).

Ο OwengeJuiceTV,είναι δημιουργός περιεχομένου του Minecraft, που εστιάζει στα ζωντανά παιχνίδια ρόλων σε περιβάλλον Minecraft. Η HoneyPuu, είναι streamer Twitch γνωστή για το παιχνίδι της στο League of Legends.Η Sunsup είναι μια Γαλλίδα streamer που μεταδίδει κυρίως περιεχόμενο Animal Crossing στο Twitch.

Η πρωτοβουλία Tommy Hilfiger

«Δεν έχουμε ξανακάνει κάτι τέτοιο» λέει ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας Tommy Hilfiger σε ανακοίνωσή του. Και τονίζει ότι πρόκειται για ένα συναρπαστικό βήμα για το brand στον κόσμο του metaverse.

Στόχος είναι η απήχηση σε ένα νέο καταναλωτικό κοινό από την κοινότητα του gaming. Μια κοινότητα που κατά τον Hilfiger είναι περίπλοκη…

Το project θέλει να δημιουργήσει  μια νέα προσέγγιση όσον αφορά τη συμμετοχή της gaming κοινότητας. Οι παίκτες θα συμμετέχουν σε εβδομαδιαία streaming σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας το Twitch και το YouTube Live. Αλλά και σε μηνιαία με  προσωπικές εμφανίσεις στα καταστήματα

Το βίντεο πάντως για το πρώτο επεισόδιο από μια σειρά με τίτλο: The Rebirth of a Style Movement είναι αρκετά ενδιαφέρον. Πρόκειται για την εξερεύνηση ως μέσο αυτοέκφρασης, μέσα από το στυλ και την ιστορία της ηθοποιού και μοντέλου Indya Moore.

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και chief editor του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
Prev Από τα παραδοσιακά ονόματα στα μοναδικά
Next Ποντίκι υπολογιστή σχεδιάζεται από τη Yamaha, με στυλ
Ποντίκι υπολογιστή σχεδιάζεται από τη Yamaha, με στυλ