Νέο εργαλείο στο Twitter για μεγάλα κείμενα έως 2.500 λέξεις

Νέο εργαλείο στο Twitter για μεγάλα κείμενα έως 2.500 λέξεις

Νέο εργαλείο στο Twitter, το Notes, θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αναρτούν κείμενα έως και 2.500 λέξεις.

Notes στο Twitter

Μέχρι τώρα οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν στις αναρτήσεις έως 280 χαρακτήρες από 140 που ήταν έως το 2017. Η δοκιμή για το νέο εργαλείο στο twitter θα ξεκινήσει σε μικρό αριθμό χρηστών του Καναδά, ΗΠΑ, Βρετανία και Γκάνα.

Το notes δημιουργήθηκε με στόχο να μπορούν οι χρήστες να μοιραστούν μεγάλα κείμενα τύπου newsletters. Έτσι θα δοθεί η δυνατότητα της κοινοποίησης του τίτλου και ενός συνδέσμου για πρόσβαση στο πλήρες κείμενο. Ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα της επεξεργασίας ή τροποποίησης του κειμένου μετά την ανάρτηση.

Επίσης θα είναι δυνατή η ενσωμάτωση gif, φωτογραφίες και άλλες δυνατότητες που μπορούν να διαβαστούν εντός και εκτός Twitter

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του twitter: «Από τις πρώτες μέρες της εταιρείας, οι χρήστες εξαρτώνται από το Twitter για να μοιράζονται τη δουλειά τους, να τραβούν την προσοχή, να δημιουργούν συνομιλίες. Τα πάντα εκτός από την πραγματική γραφή. Με το Notes, ο στόχος είναι να συμπληρώσετε αυτό το κομμάτι που λείπει.”

Ο Δρ Nikki Usher, καθηγητής δημοσιογραφίας στο Πανεπιστήμιο του Illinois Urbana-Champaign, είπε στο BBC, ότι είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τους στόχους του Twitter. Ίσως με το  νέο εργαλείο στο twitter να δοκιμάζει νέες μορφές με σκοπό την κερδοφορία. Ή όντως να προσπαθεί να βελτιώσει την πλατφόρμα.

” Σε αυτή την περίπτωση, ένα από τα πράγματα που γνωρίζουμε είναι ότι στους ανθρώπους δεν αρέσει να διαβάζουν μεγάλα κείμενα στο διαδίκτυο. Επομένως, αν δίνοντας στους ανθρώπους 2.500 χαρακτήρες για να δουλέψουν θα κάνει τελικά διαφορά στην ποιότητα της ψηφιακής δημόσιας σφαίρας.  Νομίζω ότι είναι απίθανο. Είναι μια ευκαιρία να τραβήξει πρωτοσέλιδα πριν από κάποιες σημαντικές αλλαγές στην εταιρεία; Απολύτως. ”

Ας μην ξεχνάμε ότι η εταιρεία του twitter ανακοίνωσε τον Απρίλιο ότι εργαζόταν για ένα κουμπί επεξεργασίας μετά την ανάρτηση tweets. Λίγο αργότερα ο Elon Musk αποκάλυψε ότι είχε αγοράσει ένα μεγάλο μερίδιο στην εταιρεία. Ενώ έβαλε στο τραπέζι και τη δυνατότητα συνδρομής ώστε οι χρήστες να πληρώνουν για χρησιμοποιούν το twitter.

Πάντως το Twitter είπε ότι αυτά τα γεγονότα δεν είχαν σχέση.

Γενικά το ψηφιακό τοπίο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται συνεχώς σε διαδικασία αλλαγών και… εκπλήξεων! Οπότε ο χρόνος θα δείξει…

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και chief editor του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
H Βιέννη η καλύτερη πόλη στον κόσμο για το 2022
Prev H Βιέννη η καλύτερη πόλη στον κόσμο για το 2022
Next Τρισδιάστατα Pokemon σε διαφημιστική πινακίδα στο Τόκιο
Τρισδιάστατα Pokemon σε διαφημιστική πινακίδα στο Τόκιο