Η μόλις 15 χρονών Madison Robinson ξεκίνησε την επιχειρηματική της δραστηριότητα πριν 2 χρόνια, διακοσμώντας και παράγοντας παιδικές παντόφλες με ζωγραφιές από ψαράκια. Η ιδέα βέβαια ξεκίνησε από όταν ήταν 8 ετών, ο πατέρας της τραπεζίτης στο Τέξας την βρήκε πολύ έξυπνη και υλοποιήσιμη και τα σχέδια της μικρής Madison έγιναν ένα δημοφιλές προϊόν. Περισσότερα από 30 καταστήματα έκαναν τις πρώτες παραγγελίες και η κατασκευή Fish Flops ξεκίνησε τον Μάιο του 2011. Η επιχείρηση είναι ήδη κερδοφόρα, πωλείται on-line και σε 60 καταστήματα προς 20$ το ζευγάρι ενώ σύντομα αναμένεται και η ιστοσελίδα FlipFlopShops.com. Η Madison δουλεύει ψηφιακά τα σχέδια της και τους συνδυασμούς των χρωμάτων έχει όμως άποψη και για ότι συμβαίνει στην επιχείρηση της και στα οργανωτικά θέματα ακόμα. Μάλιστα η εταιρία Macy στη Νέα Υόρκη ζήτησε από την Madison να σχεδιάσει μια collection και για τις γυναίκες.
Τα στοιχεία της επιχείρησης είναι ήδη εντυπωσιακά μιας και το 2012 πωλήθηκαν 60.000 ζευγάρια αποφέροντας έσοδα 1.200.000 δολάρια. Ο Dan Robinson πατέρας της μικρής επιχειρηματία δήλωσε ότι πλέον μπορεί με ασφάλεια να πει ότι η κόρη του έχει εξασφαλίσει τα δίδακτρα για τις σπουδές της. Η ιδέα της έχει τραβήξει την προσοχή και των social media που ασχολούνται με την δημιουργικότητα και το ταλέντο της μιας και η Madison συνέχεια εκπλήσσει. Πρόσφατα όπως δήλωσε στοχεύοντας να εισβάλει σε μεγάλη εταιρία πωλήσεων δεν δίστασε να τους στείλει μια επιστολή με το προϊόν της. Στα Teen Choice Awards το 2011, έβαλε διασημότητες να υπογράψουν τις σαγιονάρες της πουλώντας έτσι 10.000 ζευγάρια και τα έσοδα δόθηκαν για φιλανθρωπικό σκοπό. Όπως δήλωσε στο yahoo “ Έχω μάθει να κάνω υπομονή και να περιμένω πότε τα καταστήματα θα αποφασίσουν να αγοράσουν το προϊόν μου. Επίσης ο μπαμπάς μου δεν θα μου επέτρεπε να αγγίξω ποτέ, τα κέρδη της επιχείρησής μου γιατί είναι για τις σπουδές μου.” Το μέλλον του brand name “Fish Flops” φαίνεται ότι χτίζεται σε πολύ γερές βάσεις…