Η παραδοσιακή και η ψηφιακή τηλεόραση, της Κατερίνας Σταματελοπούλου

Δημοσιεύθηκε

Το Facebook δημοσίευσε μια νέα έκθεση από έρευνα, facebook infographics video content   η οποία εξετάζει το πώς αλλάζουν οι συμπεριφορές τηλεθέασης και πώς οι άνθρωποι ανακαλύπτουν ποιες σειρές θέλουν να παρακολουθήσουν. Στην έρευνα γίνεται σαφές ότι οι περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται στο διαδίκτυο τόσο για να συζητήσουν για το παραδοσιακό τηλεοπτικό περιεχόμενο αλλά και για να παρακολουθήσουν ψηφιακή τηλεόραση από το netflix, Facebook Watch,  amazon και άλλα.

Στην έρευνα συμμετείχαν 1.195 άτομα στις ΗΠΑ, ηλικίας 18 ετών και άνω που παρακολουθούν τουλάχιστον πέντε ώρες τηλεοπτικών σειρών κάθε εβδομάδα. Σκοπός της έρευνας ήταν οι τρόποι που χρησιμοποιούν οι θεατές για να ανακαλύψουν, να αξιολογήσουν και τελικά, να παρακολουθήσουν νέες σειρές σε παραδοσιακές τηλεοπτικές υπηρεσίες ή υπηρεσίες streaming video.

Τα social media έχουν γίνει η επιλογή ενημέρωσης για τους θεατές τηλεοπτικών σειρών μιας και από εκεί επιλέγουν να ενημερώνονται για νέες εκπομπές που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν. Σχεδόν ένας στους τρεις θεατές των ΗΠΑ ανακαλύπτουν νέες τηλεοπτικές σειρές ή υπηρεσίες συνεχούς ροής στις πλατφόρμες του Facebook. Οι νεότεροι θεατές τηλεοπτικών σειρών εξαρτώνται ιδιαίτερα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ανακάλυψη και είναι πιο πιθανό να μάθουν για νέες εκπομπές στις πλατφόρμες Facebook  από ό,τι στην παραδοσιακή τηλεόραση (51% έναντι 41%).

Πλέον, το 66% των θεατών τηλεοπτικών σειρών δήλωσαν ότι ανακαλύπτουν νέες εκπομπές μέσω ενός τουλάχιστον ιστότοπου, εφαρμογής ή υπηρεσίας, ενώ τα άτομα ηλικίας 18-34 ετών είναι 2,4 φορές πιο πιθανό να ανακαλύψουν νέες σειρές μέσω κινητού τηλεφώνου σε σύγκριση με τους θεατές ηλικίας άνω των 35 ετών.

 

 

 

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα