Γιατί η εταιρία Lush έφυγε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Γιατί η εταιρία Lush έφυγε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Δημοσιεύθηκε

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σημαντικό κανάλι προβολής και προώθησης για τις εταιρίες καθώς και μέρος της στρατηγικής πωλήσεων. Γιαυτό η ανακοίνωση της εταιρίας Lush ότι κλείνει όλους τους λογαριασμούς της εταιρίας στα social media ήταν είδηση που ξάφνιασε.

Και μάλιστα η ανακοίνωση έγινε την ημέρα της Black Friday μια κατεξοχήν ημέρα υψηλών πωλήσεων. Ειδικά αν λάβουμε υπόψιν ότι οι λογαριασμοί της στο Facebook και στο Instagram έχουν 10,6 εκατομμύρια ακολούθους. Υπολογίζεται ότι αυτή η απόφαση θα στοιχίσει στην εταιρία σε μείωση πωλήσεων περίπου 10 εκατομμυρίων λιρών.

Ο Mark Constantine CEO της εταιρίας είπε στην Guardian ότι δεν υπήρχε άλλη επιλογή. Καθώς η εταιρία εστίασε στον αρνητικό αντίκτυπο που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην ψυχική υγεία των νέων. «Θα αντέξουμε όπως αντέξαμε κατά την περίοδο του Covid, δεν θα μας καταστρέψει» Είπε ο Constantine για τις οικονομικές επιπτώσεις από την απόφαση. Μια έρευνα  που ανέλυε τα προβλήματα που δημιουργούσε το instagram στην εικόνα του σώματος στα έφηβα κορίτσια, ο λόγος αποχώρησης.  Για να υποστηρίξει το κοινό που αποτελεί σημαντικό μέρος στο πελατολόγιο της εταιρίας

Η εταιρία Lush έχει προσπαθήσει να εγκαταλείψει τα social media και το 2019. Η πανδημία και τα lockdown την ανάγκασαν να επανέλθει. Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν ο μόνος τρόπος για να προμηθευτούν τα προϊόντα οι καταναλωτές. Και το μέσο επικοινωνίας μαζί τους ήταν τα social media. Πάντως η εταιρία δεν έχει διαγράψει τους λογαριασμούς της.  Αλλά ανακοίνωσε ότι ενθαρρύνει τους ακολούθους της να σταματήσουν τα scroll και να βγουν έξω…

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα