Your world of Wordpress Themes, Wordpress Templates by WpDance

Home » κοινωνικά δίκτυα » Όταν το facebook παίζει με την ψυχολογία μας

Όταν το facebook παίζει με την ψυχολογία μας

editor Ιουλ 01,2014 1 Σχόλιο

flust.gr

To Facebook παραδέχτηκε ότι πραγματοποίησε ένα μυστικό πείραμα, το 2012, με σκοπό να συλλέξει στοιχεία για την ψυχολογία των χρηστών. Πάνω από 600.000 χρήστες του Facebook, έλαβαν μέρος στο πείραμα που έγινε σε συνεργασία με πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια και του Κορνελ. Το πείραμα επέλεξε χρήστες εκ των οποίων στους μισούς τροφοδοτούσε με θετικές πληροφορίες στην κεντρική τους σελίδα και στους άλλους μισούς με αρνητικές. Σκοπός του πειράματος ήταν η αντίδραση των χρηστών στις πληροφορίες που λάμβαναν. Τα συμπεράσματα που έβγαλαν οι επιστήμονες ήταν ότι οι χρήστες επηρεάζονται ψυχολογικά ανάλογα με τα ποστ που λαμβάνουν στην σελίδα τους στο facebook είτε αρνητικά είτε θετικά. Όπως ήταν αναμενόμενο, η είδηση έκανε τον γύρο του κόσμου προκαλώντας θύελλα διαμαρτυριών για τον τρόπο που χρησιμοποιεί τους χρήστες το facebook. Το πείραμα πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας τον Ιανουάριο του 2012, για επιστημονικούς σκοπούς όπως ισχυρίζεται το κοινωνικό δίκτυο, όμως η απόδειξη ότι τα social media μπορούν να έχουν ισχυρή επίπτωση στην ψυχική κατάσταση των ανθρώπων, ενδιαφέρει και τους διαφημιστές, ισχυρίζονται αρκετοί. Είναι χαρακτηριστικό, ότι ο επικεφαλής του πειράματος Adam Kramer, είχε δηλώσει τότε σε ανάρτηση του στο fb, ότι «τα δεδομένα του Facebook αποτελούν το μεγαλύτερο πεδίο γνώσης στην ιστορία του κόσμου»

Παρά τις μεγάλες αντιδράσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, με τους χαρακτηρισμούς «σκανδαλώδη» και «τρομακτικό», το facebook απλά παρέπεμψε… στις οδηγίες χρήσης του, που υπογράφουν όλοι οι χρήστες όταν δημιουργούν λογαριασμό στο facebook. Ίσως τελικά, η εκπαίδευση των χρηστών θα ήταν μια καλή ιδέα και για την ψυχολογία τους αλλά και για την διαχείριση της ποιότητας και της ποσότητας των πληροφοριών που δέχονται.

editor

editor

Με τη σημασία στο περιεχόμενο και την χρήσιμη πληροφορία, το flust.gr ασχολείται με ό,τι μπορεί να εμπνεύσει και να αλληλεπιδράσει με τους χρήστες που το επιλέγουν. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων της καθημερινότητας από όλο τον κόσμο, με θετική διάθεση, σκοπός μας είναι η έμπνευση όπως επίσης και η προβολή της νέας ελληνικής επιχειρηματικότητας.
editor

Add To TwiiterRetweet This Post item information on FacebookShare This Stumble ThisStumbleUpon This Digg ThisDigg This Add To Del.icio.usBookmark This
  • BizUpdate

  • Χορηγός Επικοινωνίας





  • Συνεντεύξεις

  • Εγγραφείτε στο newsletter μας

  • Facebook Watch: η νέα τηλεόραση είναι εδώ, της Κατερίνας Σταματελοπούλου

    Facebook Watch
    » Διαβάστε περισσότερα
  • Συνεργαζόμαστε με:

  • Ιστορίες που δεν σου είπαν

  • Υποστηρίζουμε το WWF Ελλάς

  • The #flusttags

Google+