Το Twitter λανσάρει εμπειρίες αγορών με live streaming

Το Twitter λανσάρει εμπειρίες αγορών με live streaming, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Εμπειρίες αγορών μέσω live streaming λανσάρει το Twitter με το πολυκατάστημα Walmart να κάνει την αρχή. Ήδη έχει προγραμματιστεί μια εβδομάδα live αγορών, μαζί με γνωστό σούπερ σταρ.

Και καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι στα πάνω του με νέες στρατηγικές προώθησης πωλήσεων και πρωταγωνιστές τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, τόσο το Twitter αλλά και το YouTube, το Instagram και το Pinterest υιοθετούν την τάση των live streaming αγορών.  Πρόκειται για μια δυνατότητα που βασίζεται στη μεγιστοποίηση της δραστηριότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου  μέσω των ζωντανών εκδηλώσεων με δυνατότητα αγοράς.

Το Twitter έχει αρχίσει να επεκτείνεται σε επιλογές αγορών σε live streaming  κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους. Τον Ιούλιο, η πλατφόρμα ξεκίνησε  μια ζωντανή δοκιμή της επερχόμενης ενότητας Shop για εταιρικά προφίλ. Και τον Οκτώβριο κυκλοφόρησε επαγγελματικούς λογαριασμούς για όλες τις επιχειρήσεις στις ΗΠΑ

Η έκδοση του Twitter για εμπειρίες αγορών μέσω live streaming θα εμφανίζει επιλογές αγορών κάτω από τη ροή βίντεο της μετάδοσης.

Ενώ, οι χρήστες θα συμμετέχουν και θα σχολιάζουν σε πραγματικό χρόνο. Ταυτόχρονα  μια καρτέλα Shop θα περιλαμβάνει όλα τα τα προϊόντα που αναφέρονται κατά τη διάρκεια της εκπομπής.

Το Twitter θα δοκιμάσει την πρώτη του μετάδοση ζωντανής ροής για αγορές σε iOS και επιτραπέζιους υπολογιστές με την εταιρία Walmart. Η διοργάνωση θα κρατήσει μια εβδομάδα και θα έχει τον τίτλο  Cyber ​​Week. Μάλιστα θα συμμετέχει και ο τραγουδιστής και σούπερ σταρ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Jason Derulo

Από τις 28 Νοεμβρίου στις 7 μ.μ, οι άνθρωποι μπορούν να παρακολουθήσουν και να ψωνίσουν από το Walmart, όπου ο Jason θα φιλοξενήσει ένα 30λεπτο βαριετέ σόου. Σε αυτό  θα προβάλλει ηλεκτρονικά και οικιακά είδη, ρούχα, εποχιακή διακόσμηση, εκπλήξεις ειδικών καλεσμένων και πολλά άλλα.

Για την αμερικανική αλυσίδα καταστημάτων είναι μια εκδήλωση που έχει ξανακάνει  σε live stream shopping  στο TikTok και στο Snapchat. Η Walmart όπως φαίνεται θέλει να έχει παρουσία και επενδύει γερά σε όλο το φάσμα της ψηφιακής τεχνολογίας.

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
Το βιβλιοπωλείο με την πιο φουτουριστική σκάλα που γίνεται ράφια
Prev Το βιβλιοπωλείο με την πιο φουτουριστική σκάλα που γίνεται ράφια
Next ΕΕ: Συζήτηση για την οικονομία, την κοινωνική δικαιοσύνη και την ψηφιοποίηση
ΕΕ: Συζήτηση για την οικονομία, την κοινωνική δικαιοσύνη και την ψηφιοποίηση