Τα newsletter είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τους επαγγελματίες όταν χρησιμοποιείται με το σωστό τρόπο και πλέον αποτελεί ένα ακόμα χαρακτηριστικό του LinkedIn.
Όπως φαίνεται το LinkedIn συνεχίζει να αναπτύσσεται με καινοτόμους τρόπους και να μας δίνει ιδέες επαγγελματικής ανάπτυξης. Με την προσθήκη των newsletter η εφαρμογή περιλαμβάνει και ειδοποιήσεις για τους ακόλουθους της επαγγελματικής σελίδας. Έτσι με κάθε νέο άρθρο οι συνδρομητές ειδοποιούνται αυτόματα μέσω ειδοποιήσεων push, εντός εφαρμογής ή με emai.
Ένας καλός τρόπος να είναι ενημερωμένοι όσον αφορά το περιεχόμενο αλλά και για ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης.
Τι είναι το LinkedIn Newsletter
Σύμφωνα με την πλατφόρμα με τα Newsletters θα:
- Αυξήσετε την άμεση προσέγγιση χρηστών με μια αυτόματη, εφάπαξ ειδοποίηση στους οπαδούς της Σελίδας σας όταν δημιουργείτε το Ενημερωτικό δελτίο σας. Αλλά και κοινοποιώντας το περιεχόμενό σας εκτός του LinkedIn για να αυξήσετε τις προβολές.
- Διατηρήστε μια αφοσιωμένη κοινότητα συνδρομητών με ειδοποιήσεις στην πλατφόρμα και μέσω email όταν δημοσιεύεται νέο περιεχόμενο.
- Επικοινωνήστε με δωρεάν τρόπο που διευκολύνει από ποτέ τη σύνταξη και τη δημοσίευση περιεχομένου μεγάλης μορφής.
Για να δημιουργήσετε ένα ενημερωτικό δελτίο, κάντε κλικ στο «Γράψτε ένα άρθρο» στο επάνω μέρος της αρχικής σελίδας. Αυτό σας οδηγεί στο εργαλείο δημοσίευσης. Εάν έχετε πρόσβαση, θα δείτε την επιλογή «Δημιουργία ενημερωτικού δελτίου» εδώ
Το LinkedIn κυκλοφόρησε αρχικά το Creator Mode τον Μάρτιο με επιλεγμένους χρήστες και έκτοτε επεκτείνει την πρόσβαση. Δεν μπορούν ακόμη όλοι οι χρήστες να εγγραφούν στην επιλογή για τα newsletter. Όμως συνεχώς επεκτείνεται. Στόχος των newsletter είναι η δημιουργία περιεχομένου που θα αυξήσει την αφοσίωση, την απήχηση και την δημιουργία κοινοτήτων.
Και βέβαια σημαντικό πλεονέκτημα είναι οι ειδοποιήσεις για τα νέα άρθρα που θα δίνει την δυνατότητα για καλύτερη επαφή και αλληλεπίδραση.
Ποιες εταιρίες το έχουν υιοθετήσει
Σύμφωνα με το LinkedIn οι πρώτοι που υιοθέτησαν το νέο χαρακτηριστικό είναι το ειδησεογραφικό έντυπο Insider και η εταιρεία επικοινωνίας βίντεο Zoom. Ενώ δηλώνουν ότι είδαν άμεσα απήχηση στις πρώτες τους καμπάνιες Newsletter. Το Insider απέκτησε γρήγορα σχεδόν 820.000 συνδρομητές μέσα σε 24 ώρες, κάτι που δείχνει την δύναμη των Newsletters να προσελκύουν το κοινό. Και η Zoom ήταν μια από τις πρώτες εταιρείες τεχνολογίας λογισμικού που δημοσίευσε ένα Newsletter και είδε πάνω από το 10% των ακολούθων του να εγγράφονται τις πρώτες 24 ώρες