Το κινητό τηλέφωνο και οι εφαρμογές του στην καθημερινότητα

Δημοσιεύθηκε

Το κινητό τηλέφωνο έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας και αναγκαιότητα πλέον, πέρα  από την επικοινωνία.

Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, τα γραπτά μηνύματα θεωρούνταν καινοτομία. Τότε που οι νέοι έβρισκαν δημιουργικούς τρόπους να τα πουν όλα με 180 χαρακτήρες. Από τότε έχουν προστεθεί πολλά και έχει αλλάξει εντελώς ο τρόπος επικοινωνίας.

Οι επιπτώσεις

Λιγότεροι άνθρωποι πλέον διαβάζουν βιβλία στα τρένα, και ας μην αναφερθούμε στα έντυπα μέσα που έχουν εξαφανιστεί. Ενώ υπάρχει ολοκληρωτική αλλαγή στα δαιφημιστικά μοντέλα. Αλλά και την ποικιλία ψυχαγωγικών μοντέλων που κυριολεκτικά κουβάλαμε μαζί μας μέσω του κινητού. Η πληροφορία και οι ειδήσεογραφία είναι ανα πάσα στιγμή προσβάσιμη όπως και οι δυνατότητες πληρωμής λογαριασμών και αγορών.

Η ομάδα της Visual Capitalist οπτικοποίησε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι περνούν το χρόνο τους στο διαδίκτυο. Αλλά και ποιες εφαρμογές και εργαλεία στο κινητό τηλέφωνο τους, έχουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση.

Οι πιο χρησιμοποιούμενες εφαρμογές στον κόσμο

Από τα εκατομμύρια των εφαρμογών που είναι διαθέσιμες σε όλο τον κόσμο, τελικά ελάχιστες κυριαρχούν  στην παγκόσμια κυκλοφορία του Διαδικτύου.

Οτιδήποτε είναι συνδεδεμένο στο Διαδίκτυο χρειάζεται εύρος ζώνης για προβολή. Όταν κοιτάτε κάτι στο smartphone σας η συσκευή σας κατεβάζει δεδομένα στο παρασκήνιο.

Και όσο μεγαλύτερα είναι τα αρχεία, τόσο περισσότερο εύρος ζώνης χρησιμοποιείται. Σε αυτό το γράφημα, αναλύουμε τις πιο χρησιμοποιούμενες εφαρμογές ανά κατηγορία, χρησιμοποιώντας την παγκόσμια αναφορά επισκεψιμότητας για κινητά της Sandvine για το 1ο τρίμηνο του 2021.

Το βίντεο οδηγεί την παγκόσμια κίνηση στο Διαδίκτυο για κινητά

Η ανάλυση της επισκεψιμότητας από κινητά κατά κατηγορία εφαρμογών δείχνει ότι το βίντεο βρίσκεται στην κορυφή με μεγάλη απόσταση:

Οι τεχνολογικοί γίγαντες του κόσμου είχαν την κορυφαία εφαρμογή στις τέσσερις μεγαλύτερες κατηγορίες ροής δεδομένων. Το YouTube και η Google της Alphabet αποτελούσαν σχεδόν το ήμισυ της κίνησης ροής βίντεο και περιήγησης στον Ιστό, ενώ η εφαρμογή του Facebook, σε συνδυασμό με το Instagram και το WhatsApp, αντιπροσώπευε το 93% της παγκόσμιας επισκεψιμότητας στα κοινωνικά δίκτυα και το 45% της κίνησης μηνυμάτων.

Η χρήση της επισκεψιμότητας από την εφαρμογή υπογραμμίζει το μονοπώλιο δεδομένων των τεχνολογικών κολοσσών και των παρόχων διαδικτύου. Δεδομένου ότι λίγες μόνο εταιρείες αντιπροσωπεύουν την πλειονότητα της παγκόσμιας κίνησης στο Διαδίκτυο. Έχουν όμως πολύ μεγαλύτερη ανταλλάξιμη ισχύ (και ευθύνη) όταν πρόκειται για τη γενική μας κατανάλωση Διαδικτύου

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα