Wordle ή διαδικτυακό παζλ ή διαδικτυακό παιχνίδι ή σταυρόλεξο ή τέλος πάντων κάτι νέο με retro διάθεση… Το νέο διαδικτυακό trend γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και μάλιστα πλέον ανήκει στους New York Times
Πρόκειται για ένα διαδικτυακό παιχνίδι παζλ λέξεων που αναπτύχθηκε από τον Josh Wardle και πουλήθηκε στους New York Times. Μάλιστα λέγεται ότι η τιμή του άγγιξε τα πολλά εκατομμύρια δολάρια.
Πως παίζεται το Wordle
Όταν είμασταν παιδιά παίζαμε αυτά τα παραδοσιακά παζλ με τα εκατοντάδες κομματάκια ή παίζαμε scrabble και ψάχναμε τις λέξεις. Με το Wordle ο παίκτης πρέπει να βρει τη λέξη μέσα από ένα παζλ λέξεων. Πάντα είναι μια λέξη πέντε γραμμάτων που πρέπει να βρεθεί… Όταν ξεκινήσει το παιχνίδι ο παίκτης αρχίζει να λαμβάνει ενδείξεις με τη μορφή χρωματιστών πλακιδίων. Όπως το πράσινο σημαίνει το σωστό γράμμα στη σωστή θέση. Το κίτρινο σημαίνει ότι το γράμμα πρέπει να μπει σε άλλη θέση. Ο παίκτης έχει έξι ευκαιρίες για να λύσει κάθε καθημερινό παζλ.
Η διαδικασία
Για να ξεκινήσετε να παίζεται Wordle απλά:
- Μεταβείτε στο nytimes.com
- Έχετε έξι προσπάθειες για να μαντέψετε το Wordle με πέντε γράμματα της ημέρας.
- Πληκτρολογήστε τα γράμματα σας και υποβάλετε τη λέξη σας πατώντας το πλήκτρο «enter»
- Το χρώμα των πλακιδίων θα αλλάξει αφού υποβάλετε τη λέξη σας.
Και μπορεί να φαίνεται εύκολο αλλά δεν είναι… Μπορεί να είναι όμως μια αφορμή για να “ξεφύγει” το μυαλό και μπορεί να γίνει μια ξεχωριστή εμπειρία. Γιατί όπως όλα τα παιχνίδια όλοι θέλουν να είναι οι νικητές
Στην αρχή νομίζεις ότι όλα είναι τυχαία καθώς βλέπεις τα τετράγωνα. Όταν όμως ξεκινήσεις καταλαβαίνεις ότι το παιχνίδι έχει στρατηγική και όλα είναι κωδικοποιημένα και με συγκεκριμένες οπτικές πληροφορίες.
Και βέβαια κάθε επιτυχημένη προσπάθεια μπορείς να την μοιραστείς με τους φίλους σου στα social media. Αυτή η διαδραστικότητα είναι ίσως μέρος της επιτυχίας του και της συνεχώς αυξανόμενης απήχησης του. Θα μπορούσες να το πεις και ένα είδος κοινωνικού δικτύου
Κάτι που ίσως με τον καιρό χρησιμοποιηθεί και ως ένα νέο μέσο για digital marketing μιας και το διαδραστικό περιεχόμενο αυξάνεται ραγδαία. Αν λάβουμε υπόψιν μας ότι στους χρήστες του διαδικτύου η διαδραστικότητα έχει πάντα τη μεγαλύτερη απήχηση εξου και τα εκατομμύρια βίντεο καθημερινά. .