Η ψηφιακή στρατηγική περνάει μέσα και από το email marketing που είναι ένα σημαντικό κομμάτι της επικοινωνίας για επιχειρήσεις και οργανισμούς.
Ένας από τους κύριους στόχους μιας καμπάνιας μάρκετινγκ μέσω email είναι να ενημερώσετε τους πελάτες σας και να δημιουργήσετε μια σχέση εμπιστοσύνης. Πλέον οι άνθρωποι αναζητούν μοναδικές και εξατομικευμένες εμπειρίες κάθε φορά που αλληλεπιδρούν με τα αγαπημένα τους brands. Έτσι είναι σημαντικό να οργανώσετε τις λίστες σας όσο μπορείτε πιο εξατομικευμένα λαμβάνοντας υπόψιν τις ιδιαίτερες προτιμήσεις τους. Στόχος κάθε στρατηγικής email marketing είναι η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες αλλά και τους εν δυνάμει πελάτες, μέσω ενδιαφέροντος και δυναμικού περιεχομένου. Μην ξεχνάτε ότι πάνω από το 50% των καταναλωτών έχουν δηλώσει ότι τα emails από εταιρίες έχουν επηρεάσει θετικά τις αγορές τους!
Σε κάθε είδους επικοινωνία η πρώτη εντύπωση μετράει!
Και η πρώτη εντύπωση ξεκινάει από την σωστή επιλογή του τίτλου στη γραμμή θέματος. Είναι αυτό που θα δει πρώτα ο παραλήπτης και θα τον ενεργοποιήσει να ανοίξει το mail και να διαβάσει το περιεχόμενο του. Γιαυτό αποφύγετε τα μεγάλα γράμματα και τους πομπώδεις τίτλους και δώστε έμφαση στην ουσία του περιεχομένου που ακολουθεί. Άλλωστε ο πρώτος στόχος είναι το email σας να μην βρεθεί στα spam ή να καταλήξει στον κάδο απορριμμάτων του παραλήπτη.
Πώς να οργανώσετε το περιεχόμενο του email
Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς στο διαδικτυακό κόσμο γιαυτό κάθε λέξη έχει την σημασία της και δίνει τον τόνο. Δώστε λοιπόν προτεραιότητα στην σαφήνεια με ενεργητική γλώσσα . Μιλήστε για τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας και όχι για τα χαρακτηριστικά. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια στο διαδίκτυο και η ουσία είναι το πιο σημαντικό προτέρημα για να «κρατήσετε» τον αναγνώστη. Εννοείται ότι το περιεχόμενο σας πρέπει να έχει συνάφεια με τον τίτλο του θέματος σας μιας και η παραπλάνηση δεν αρέσει σε κανέναν.
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα αποτελεσματικό κανάλι για την ψηφιακή στρατηγική όταν συνοδεύεται περιεχόμενο υψηλής αξίας με σωστή οργάνωση. Μην ξεχνάτε ότι όλοι όσοι επιλέγουν να βρίσκονται στη λίστα mail σας είναι διαφορετικές προσωπικότητες. Γιαυτό και η πρόθεση αγοράς είναι διαφορετική για τον καθένα. Σημασία έχει να μπορείτε να δώσετε περιεχόμενο σχετικά με τα ενδιαφέροντα τους. Αυτό θα σας δώσει το πλεονέκτημα της σύνδεσης ώστε όταν είναι έτοιμοι για αγορά να βρίσκεστε στην πρώτη θέση επιλογής.
Όλα αυτά θέλουν χρόνο επαγγελματικότητα, στρατηγική και συνεχής παρακολούθηση Η Nettings Agency βρίσκεται δίπλα σας για να σας βοηθήσει να οργανώσετε αποτελεσματικά κάθε καμπάνια