Πώς να δημιουργήσετε Content Pillars στα Social Media
Πώς να δημιουργήσετε Content Pillars στα Social Media

Δημοσιεύθηκε

Τι δήλωσαν οι ελληνικές επιχειρήσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Τι δήλωσαν οι ελληνικές επιχειρήσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό

Παρότι υπάρχει αξιοσημείωτη πρόοδος των ελληνικών επιχειρήσεων ως προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, οι επιχειρήσεις πρέπει να επικεντρωθούν στην εκπαίδευση των εργαζομένων, την καλύτερη αξιοποίηση

Διαβάστε περισσότερα...

Content pillars είναι οι βασικές θεματικές κατηγορίες περιεχομένου που αντιπροσωπεύουν μια επιχείρηση/brand  στα social media.

Κάθε μία από αυτές τις κατηγορίες αποτελεί τον πυλώνα στον οποίο χτίζεται η παρουσία και αντανακλά τη φύση και την ταυτότητά του brand

Και για τη διαχείρισή της παρουσίας απαιτεί μια στρατηγική περιεχομένου που θα ξεχωρίζει. Οι “content pillars” αποτελούν τη βάση αυτής της στρατηγικής.

Πώς να δομήσετε content pilars στα social media
Καθορίστε τους Στόχους σας

Πριν ξεκινήσετε, καθορίστε ποια είναι τα κύρια μηνύματα που θέλετε να μεταδώσετε και ποιο είναι το κοινό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να ορίσετε τους στόχους σας και να εστιάσετε την προσοχή σας στα σημαντικά.

Αναλύστε το Κοινό σας

Κατανοήστε τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού σας. Αναλύστε τις αναζητήσεις τους και τις προτιμήσεις τους για να καταλάβετε τι τους ενδιαφέρει περισσότερο.

Επιλέξτε τις Κατηγορίες Περιεχομένου

Βασιστείτε στους στόχους και το κοινό σας για να επιλέξετε τις βασικές θεματικές κατηγορίες περιεχομένου που θα αντιπροσωπεύουν την επιχείρησή σας.

Δημιουργήστε Περιεχόμενο για κάθε Κατηγορία

Δημιουργήστε περιεχόμενο που θα εντάσσεται σε κάθε μία από τις επιλεγμένες κατηγορίες. Χρησιμοποιήστε διαφορετικά μέσα, όπως κείμενο, εικόνες, βίντεο και ηχητικό περιεχόμενο, για να καλύψετε όλες τις πτυχές της επιχείρησής σας.

Διατηρήστε τη Συνοχή και τον Αυθεντικό Χαρακτήρα

Διατηρήστε τον αυθεντικό χαρακτήρα και τη συνοχή της επιχείρησής σας και δημιουργήστε φωνή και στυλ σύμφωνα με τη φιλοσοφία σας. Έτσι θα απευθύνεστε στο κοινό σας διατηρώντας τον αυθεντικό χαρακτήρα της επιχείρησής σας σε όλες τις κατηγορίες περιεχομένου σας.

Παρακολούθηση και Αξιολόγηση

Παρακολουθήστε την απόδοση του περιεχομένου σας σε κάθε κατηγορία και προσαρμόστε το ανάλογα. Αξιολογήστε τις αντιδράσεις και τα σχόλια του κοινού σας και προσαρμόστε τη στρατηγική σας ανάλογα.

Με τη σωστή στρατηγική και τη συνεχή παρακολούθηση, οι content pillars μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να διατηρήσει μια σταθερή και επιτυχημένη παρουσία στα social media.

Μην ξεχνάτε να ενημερώνεστε συνεχώς για τις νέες λειτουργίες και να προσαρμόζετε τη στρατηγική σας ανάλογα με τις ανάγκες και τις αλλαγές στο περιβάλλον των social media

 

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα