Στις αρχές του Φλεβάρη είχε ξαναδεί την ταινία “The Illusionist”, με πρωταγωνιστή τον Edward Norton. Φαίνεται ότι δεν ήταν απλά μια ταινία που γέμισε ευχάριστα τον χρόνο του αλλά του προσέφερε κάτι παραπάνω. Από τότε οι “Illusionists” είναι το όνομα που επέλεξαν τρεις φοιτητές του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για να ντύσουν πρωτότυπα την φιλόδοξη ιδέα τους. Ο Σωκράτης Χαρίσης, που είδε την ομώνυμη ταινία, η Σοφία Βαλάρη και η Μαριλένα Κρασάκη εκπροσωπώντας την Ελλάδα θα συμμετάσχουν στον φοιτητικό διαγωνισμό Brandstorm της L’OrealParis που αναδεικνύει καινοτόμες ιδέες, φρέσκα μυαλά και νέους τρόπους σκέψεις γύρω από τη δημιουργία ενός προϊόντος περιποίησης. Αν και ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός οι τρεις τους πιστεύουν πως το σύμπαν συνωμοτεί υπέρ τους.
Εδώ και 22 χρόνια φοιτητές από όλο τον κόσμο, από ένα τεράστιο πλήθος πανεπιστημίων καλούνται να συμμετάσχουν και να σχεδιάσουν από το μηδέν ένα νέο προϊόν καθώς και όλη την επικοινωνιακή του καμπάνια, για ένα brand του ομίλου L’Oreal ξεχωρίζοντας έτσι νέες ιδέες και ταλέντα στο χώρο του marketing. Φέτος είναι η σειρά της Kiehl’s, εταιρεία που ιδρύθηκε το 1851 στη Νέα Υόρκη και ειδικεύεται στα υψηλής ποιότητας προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και μαλλιών.
Στις 12 Ιουνίου η ελληνική ομάδα “The Illusionists team” έχοντας στις αποσκευές τους ένα δυνατό project θα ταξιδέψουν το Παρίσι και θα διεκδικήσουν μια από τις τρεις πρώτες θέσεις ανάμεσα σε 45 χώρες. Οι διακρίσεις αυτές αφορούν στην καινοτομία τόσο του προϊόντος όσο και της επικοινωνιακής του στρατηγικής.
Στο greeklish.info οι Illusionists μιλούν για την συμμετοχή τους στο διεθνή διαγωνισμό και για τα σχέδια τους.
Η αφίσα κάθε χώρας αναρτάται στην επίσημη σελίδα L’Oreal Brandstorm στο Facebook και για να αναδειχθεί νικητήρια πρέπει να συγκεντρώσει τα περισσότερα likes στο διάστημα από 26/5 έως και 6/6. Κάντε like στην αφίσα για να δώσουμε την ευκαιρία στα παιδιά να κερδίσουν το βραβείο της κατηγορίας People’s Choice Award