Μήνας ιστορίας των γυναικών από το Facebook για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Μήνας ιστορίας των γυναικών από το Facebook για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Μια σειρά νέων δυνατοτήτων για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας λανσάρει το Facebook. Ενώ δημοσίευσε ενδιαφέροντα στοιχεία για το πώς η πανδημία έχει πλήξει τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο

Μετά από δεκαετίες όπου η θέση της γυναίκας στις κοινωνίες αναβαθμίστηκε αρκετά ο αντίκτυπος της πανδημίας  COVID-19 απειλεί να αντιστρέψει αυτή την πρόοδο. Σύμφωνα με στοιχεία του Facebook γυναίκες από όλο τον κόσμο συσπειρώνονται σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με στόχο να ενώσουν τις δυνάμεις τους.

Το 2020, οι γυναίκες δημιούργησαν δύο φορές περισσότερους εράνους στο Facebook από τους άνδρες και πραγματοποίησαν διπλάσιες δωρεές, με το 64% των συνολικών κεφαλαίων να προέρχονται από γυναίκες. Ενώ έχουν δημιουργήσει 2,7 φορές περισσότερες ομάδες που σχετίζονται με την COVID-19 από τους άνδρες με τέσσερις φορές περισσότερα μέλη.

Έτσι το Facebook για να υποστηρίξει αυτές τις προσπάθειες λανσάρει νέες λειτουργίες στις εφαρμογές του γιορτάζοντας τον μήνα της γυναίκας. Στόχος η ενδυνάμωση των γυναικών που είναι ηγέτες στους τομείς τους και η υποστήριξη μικρών γυναικείων επιχειρήσεων.

Live Rooms στο instagram

Πλέον στο instagram εντάσσονται τα live rooms όπου μπορούν να είναι live έως και 3 διαφορετικά άτομα. Η πλατφόρμα μάλιστα προτρέπει τις γυναίκες να δημιουργήσουν ζωντανές συζητήσεις με γυναίκες που έχουν επιρροή ώστε να συνδεθούν μεταξύ τους. Επίσης λανσάρονται νέα αυτοκόλλητα με γυναικεία θέματα. Το Live Rooms δίνει επίσης στους δημιουργούς ακόμη περισσότερους τρόπους για να χτίσουν μια επιχείρηση και να κερδίσουν χρήματα. Ενώ, οι θεατές μπορούν να αγοράσουν κονκάρδες για τους οικοδεσπότες και να χρησιμοποιήσουν άλλες  διαδραστικές λειτουργίες, όπως τα Shopping και τα Live Fundraisers.

Νέα αυτοκόλλητα στο Messenger

Και στο Messenger, οι χρήστες θα μπορούν να στείλουν προσαρμοσμένα αυτοκόλλητα για να τιμήσουν τις γυναίκες στη ζωή τους και να ενθαρρύνουν τη συζήτηση γύρω κοινότητές τους.

Επίσης παρουσιάζεται μια νέα κατηγορία στην Κοινότητα Βοήθειας στο Facebook που επιτρέπει σε άτομα και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς να συλλέγουν βασικά είδη όπως ρούχα, εσώρουχα, παπούτσια και προϊόντα γυναικείας υγιεινής για γυναίκες και κορίτσια. Και υποστήριξη επιχειρήσεων που ανήκουν σε γυναίκες μεταβαίνοντας στις γυναικείες συλλογές αγορών στο Facebook και Instagram Shop και στον επίσημο λογαριασμό αγορών του Instagram @shop.

Τέλος, από τις 8 Μαρτίου θα ξεκινήσει η εκστρατεία Women x Women για να επισημάνει τις εμπνευσμένες ιστορίες των γυναικών για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
Πως ένα facebook shop βοηθάει τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας
Prev Πως ένα facebook shop βοηθάει τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας
Next Τα δικαιώματα των γυναικών στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Τα δικαιώματα των γυναικών στην Ευρωπαϊκή Ένωση