Η πανδημία αλλάζει τα εμπορικά κέντρα και τις καταναλωτικές συμπεριφορές

Η πανδημία αλλάζει τα εμπορικά κέντρα και τις καταναλωτικές συμπεριφορές

Οι καταναλωτικές συμπεριφορές επηρεάζονται σημαντικά από τη πανδημία COVID-19 και προκαλούν την επιτάχυνση και την εξέλιξη που θα έχουν στο μέλλον τα εμπορικά κέντρα.

Με τον κόσμο να έχει βιώσει το σοκ της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων σε όλο τον κόσμο ο συνωστισμός σε εμπορικό κέντρο μοιάζει πλέον απαγορευτικός. Μια νέα κανονικότητα με έμφαση στην ασφάλεια και την ψηφιακή τεχνολογία θα οδηγήσει στην μετάλλαξη και αναμόρφωση τόσο των καταναλωτών όσο και των εμπορικών κέντρων. Η deloite πραγματοποίησε μια έρευνα μιλώντας με ιδιοκτήτες εμπορικών καταστημάτων εμπόρους αλλά και καταναλωτές. Έτσι προσδιόρισε πέντε κρίσιμες αλλαγές που πρέπει να γίνουν ώστε τα εμπορικά κέντρα να μετεξελιχθούν.

Εστίαση στην ασφάλεια και την εξισορρόπηση της επιθυμίας των καταναλωτών για κοινωνική αλληλεπίδραση με την ανάγκη τους για μια ασφαλή, εύκολη εμπειρία αγορών. Οι αγορές εξελίσσονται σε μια βιωματική εμπειρία που μοιάζει με ταξίδι

Επανεξέταση στο ρόλο του καταστήματος, μέσα από την παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας πελατών και εστιάζοντας σε  εκθεσιακούς χώρους, αναδυόμενες τοποθεσίες και άλλες μορφές καινοτομίας.

Η επανάσταση των τροφίμων, η οποία θα γίνει η νέα άγκυρα που θα φέρει τους επισκέπτες στο εμπορικό κέντρο και θα επηρεάσει τις καταναλωτικές συμπεριφορές

Αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων για μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας. Πλέον τα φυσικά καταστήματα ή τα εμπορικά κέντρα πρέπει να αλληλοεπιδρούν με την online παρουσία τους.

Δημιουργία πολυχώρων με εκτεταμένες δραστηριότητες αναψυχής, καθώς και άλλες υπηρεσίες, όπως γραφεία, κατοικίες και πολιτιστικές ανέσεις.

Τα επιχειρηματικά μοντέλα βρίσκονται σε μια πρωτοφανή αλλαγή λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας και σίγουρα η καινοτομία θα κυριαρχήσει για το μέλλον των εμπορικών κέντρων. Βέβαια εδώ και αρκετό καιρό οι αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά ήταν εμφανής και ειδικά από την Generation Z. Η πανδημία επιτάχυνε αυτές τις αλλαγές και έκανε σαφές ότι οι αγορές πλέον αποτελούν μια συνολικότερη εμπειρία και όχι μια απλή επίσκεψη σε κατάστημα. Οι άνθρωποι δεν χρειάζονται πλέον μια αποστειρωμένη εμπειρία αγορών με συνοπτικές διαδικασίες

 

 

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
Μένουμε σπίτι με δώρα από την AEGEAN
Prev Μένουμε σπίτι με δώρα από την AEGEAN
Next Μαγικό φαινόμενο με διπλό ουράνιο τόξο στην Αυστραλία
Μαγικό φαινόμενο με διπλό ουράνιο τόξο στην Αυστραλία
Testing
Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.