Γιατί είναι σημαντική η παρουσία της επιχείρησης σας στο διαδίκτυο

Είναι φανερό ότι το 2020 είναι η χρονιά που οι μικρές επιχειρήσεις αναγκάζονται να αλλάξουν τρόπο σκέψης και να σκεφτούν με σοβαρότητα την παρουσία τους στο διαδίκτυο.

Η πανδημία του Covid-19 είναι η αιτία για να επιταχυνθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός σε περισσότερες επιχειρήσεις και ειδικότερα στις μικρότερες. Οι λόγοι που μια επιχείρηση πρέπει να επενδύσει στην αποτελεσματική παρουσία της στο διαδίκτυο είναι πολλοί και σημαντικοί. Αρκεί να δούμε κάποια στοιχεία για να καταλάβουμε ότι πλέον το 90% των καταναλωτών ισχυρίζονται ότι οι διαδικτυακές κριτικές επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς τους. Επίσης, εμπιστεύονται περισσότερο τα brands που έχουν παρουσία online. Και εδώ δεν μιλάμε για ένα site που απλά υπάρχει… και μια σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που δεν ενημερώνεται.

Πείτε την ιστορία σας

Οι καταναλωτές θέλουν να αντικαταστήσουν την επικοινωνία που είχαν στα φυσικά καταστήματα με μια διαδραστική επικοινωνία online. Θέλουν όταν επισκέπτονται το website του αγαπημένου τους μαγαζιού να εισπράττουν μια διαφορετική virtual εμπειρία. Δημιουργώντας τη δική σας ιστορία με την φιλοσοφία της επιχείρησης σας (branding), μέσω του website σας και των social media, οι πελάτες σας αλληλεπιδρούν, επικοινωνούν και αποκτούν μια καλύτερη σχέση εμπιστοσύνη με το brand σας

Οι πελάτες σας θέλουν να σας βρίσκουν όταν σας ψάχνουν online

Το 80% των καταναλωτών πραγματοποιούν διαδικτυακή έρευνα πριν  τις αγορές τους. Δηλαδή κάνουν Google search πληκτρολογώντας λέξεις κλειδιά. Θα σας βρουν; Ακόμα και αν δεν προχωρήσουν σε αγορά εκείνη τη στιγμή θέλουν όταν επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας και τα social media να βρίσκουν κάτι ενδιαφέρον… Είναι και θέμα κύρους…

Η επιχείρηση σας είναι πάντα ανοιχτή για πωλήσεις

Πλέον το online shopping δεν αφορά μόνο τους λάτρεις της τεχνολογίας. Λόγω της πανδημίας έχει παγιωθεί στις συνήθειες των περισσότερων καταναλωτών. Και είναι ωραίο να μπορείς να κάνεις ψώνια αργά το βράδυ ή τα Σαββατοκύριακα. Είναι επίσης πολύ επικερδές να μπορείς να κάνεις πωλήσεις οποιαδήποτε ώρα το 24ωρο!

 

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και υπεύθυνη του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
Prev Πως να καθαρίσετε το τηλέφωνο σας με ασφάλεια
Next Νέα εμφάνιση για το Messenger
Testing
Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.