Η γενιά των Z είναι η πρώτη γενιά που γνωρίζει τον ψηφιακό κόσμο από την γέννηση του και ειδικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ σύμφωνα με το LinkedIn είναι το πλέον αναπτυσσόμενο κοινό του. Εκτός από Gen Z, λέγονται και “Zoomers” και είναι άτομα που βρίσκονται στην ηλικία 9 έως 24 ετών.
Τα μέλη του Gen Z εντάσσονται στο LinkedIn αμέσως μετά την αποφοίτησή τους από το γυμνάσιο. Ενώ περισσότεροι από 78 εκατομμύρια παγκόσμιοι επαγγελματίες του Gen Z είναι μέλη του LinkedIn. Οι περισσότεροι (71%) των Gen Zers περνούν πάνω από μία ώρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάθε μέρα. Το 63% επισκέπτεται το LinkedIn περισσότερες από μία φορά την εβδομάδα.
Οι Gen Z δεν είναι απλώς συνδεδεμένοι, είναι υπερσυνδεδεμένοι: Το 74% των Gen Zers λένε ότι περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους στο διαδίκτυο. Ενώ το 66% αναφέρει ότι χρησιμοποιεί πολλές συνδεδεμένες συσκευές ταυτόχρονα. Η ίδια έρευνα δείχνει ότι η Gen Z είναι επικεντρωμένη στα smartphone.
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και οι αξίες που καθορίζουν την γενιά Z;
Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά της γενιάς Z είναι ότι δεν διστάζουν να μετακινηθούν για επαγγελματικούς λόγους με κίνητρο την καριέρα τους. Το 77% «πιστεύει ότι θα χρειαστεί να εργαστεί σκληρότερα σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές. Για να έχουν ικανοποιητική επαγγελματική σταδιοδρομία».
Σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων από το LinkedIn δήλωσαν ότι εκτιμούν το να γνωρίζουν τι συμβαίνει γύρω τους και να έχουν τον έλεγχο. Είναι μια γενιά με αυξανόμενο σεβασμό για την οικολογική συνείδηση και την κοινωνική ισότητα, και δρα δυναμικά για να συμβάλει σε αυτά.
Ενδιαφέρονται για θέματα όπως η οικονομία, τα οικονομικά, οι επενδύσεις και οι επιχειρήσεις. Ένας στους πέντε σπούδασε σε κλάδο που σχετίζεται με τις επιχειρήσεις.
- Το 71% των Gen Z’ers περνούν πάνω από μία ώρα στα social media κάθε μέρα.
- Το 63% επισκέπτεται το LinkedIn περισσότερες από μία φορά την εβδομάδα.
- Το 74% λέει ότι περνά τον ελεύθερο χρόνο του στο Διαδίκτυο.
- Το 66% αναφέρει ότι χρησιμοποιεί πολλές συνδεδεμένες συσκευές ταυτόχρονα.
- Το 75% λέει ότι χρησιμοποιεί το smartphone του πιο συχνά από τους υπολογιστές ή άλλες συσκευές.
Σύμφωνα με τα δέκα κορυφαία μαθήματα LinkedIn Learning που προβλήθηκαν από τον Gen Z, ενδιαφέρονται να αποκτήσουν μια σειρά από δεξιότητες που μπορούν να τους βοηθήσουν να χτίσουν μια καριέρα στο διαδίκτυο.