Οι χρήστες των social media δεν ποστάρουν πια και έχουν γίνει περισσότερο παρατηρητές και λιγότερο δημιουργοί περιεχομένου
Η καθημερινή σύνδεση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αυξάνεται, αλλά οι αναρτήσεις μειώνονται, σύμφωνα με άρθρο της WSJ.
Μάλιστα στο άρθρο φιλοξενεί συνέντευξη από άντρα όπου ισχυρίζεται ότι αφιερώνει περίπου δύο ώρες την ημέρα στο Instagram, αλλά η τελευταία του δημοσίευση στη ροή του ήταν πριν από περισσότερο από ένα χρόνο. Ενώ περιστασιακά δημοσιεύει stories που ξέρει ότι εξαφανίζονται σε 24 ώρες
Όπως αναφέρει προτιμά να έχει πιο ιδιωτικές συνομιλίες αντί για τη δημοσίευση περισσότερων προσωπικών στιγμών.
Παρά το γεγονός ότι δισεκατομμύρια άνθρωποι έχουν πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι χρήστες αναρτούν λιγότερα και προτιμούν μια πιο παθητική εμπειρία.
Ερευνητές αναφέρουν ότι το 61% των ενηλίκων με λογαριασμό σε κοινωνικά δίκτυα στις ΗΠΑ, έχουν γίνει πιο επιλεκτικοί στις αναρτήσεις τους, σύμφωνα με ένα άρθρο της εταιρείας Morning Consult.
Οι λόγοι είναι ποικίλοι: από έλλειψη ελέγχου στο περιεχόμενο μέχρι την επιθυμία για περισσότερη ιδιωτικότητα. Η διασκέδαση που παρείχαν παλαιότερα τα κοινωνικά δίκτυα έχει εξασθενίσει.
Η τάση αυτή επηρεάζει ευρέως τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων Instagram, Facebook, X, και TikTok. Ενώ παραμένουν ισχυρές, κλίνουν προς μια πιο παρατηρητική χρήση.