Μετράτε «προβατάκια» κάθε βράδυ; Η λύση βρίσκεται στην διατροφή σας! της Ευαγγελίας Ζευκιλή

Μετράτε προβατάκια, κάθε βράδυ στο κρεβάτι σας, προσπαθώντας να κοιμηθείτε; H λύση βρίσκεται στη διατροφή σας!


Δείτε ποιες τροφές, μπορούν να σας βοηθήσουν!
Δοκιμάστε να χαλαρώσετε πίνοντας ζεστά ροφήματα, όπως χαμομήλι, γάλα ή τσάι του βουνού. Προσέξτε το τσάι που θα επιλέξετε να μην περιέχει καφεΐνη.
• Τα φρούτα που ανήκουν στην κατηγορία των μούρων, όπως τα cranberries και τα βύσσινα είναι ιδανικές επιλογές καθώς συμβάλλουν στην ηρεμία του νευρικού συστήματος!
• Οι ξηροί καρποί διαθέτουν μαγνήσιο που βοηθά τον οργανισμό να χαλαρώσει!
• Επιλέξτε δημητριακά, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνη B6, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στη μετατροπή της τριπτοφάνης σε σεροτονίνη!
• Δοκιμάστε ελαφριά γεύματα, που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, όπως ζυμαρικά, ψωμί και ρύζι που προκαλούν την παραγωγή σεροτονίνης, μίας ορμόνης που επιδρά στο νευρικό σύστημα ως φυσικό ηρεμιστικό!

Published by

Ευαγγελία Ζευκιλή

Διαιτολόγος - Διατροφολόγος. Σπούδασε στο τμήμα Διατροφής-Διαιτολογίας του Α.Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης .Μετά από 13 χρόνια εμπειρίας και παρακολούθησης πολλών περιστατικών, αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική της «ελαφριά ζωή», που την ονόμασε –πως αλλιώς-Light Life, η οποία σήμερα μετρά 5 χρόνια ζωής, και η Ευαγγελία –πλέον- 18 χρόνια εμπειρίας . Πρόκειται για ένα Πρότυπο Κέντρο Διατροφής & Μεταβολικού Ελέγχου ( www.lightlife.gr ) ένα ιδιαίτερο project, που δημιουργήθηκε με πολύ αγάπη, κέφι και ατελείωτες ώρες δουλειάς.
Prev Το σκάνδαλο της VW και ο έλεγχος εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης
Next Tourism Awards 2016: Χρυσά βραβεία στον όμιλο GRECOTEL

Leave a comment

Για προστασία της εργασίας μας, έχουμε απενεργοποιήση το δεξί κλικ! Αν επιθυμείτε να μοιραστείτε το περιεχόμενό μας, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά κοινοποίησης.