Η βιομηχανία της μόδας είναι ένας από τους κλάδους που έχουν δεχτεί μεγάλο πλήγμα από τις συνέπειες του νέου κορωνοιού με μεγάλες εταιρίες του εξωτερικού να έχουν ήδη ανακοινώσει ότι κλείνουν τα καταστήματα τους.
Οπότε είναι εύλογα τα ερωτήματα: Πως θα διαμορφωθούν οι αγορές στα φυσικά καταστήματα; Θα αγοράζουν οι καταναλωτές; Πώς θα αγοράζουν;
Tο παραδοσιακό λιανικό εμπόριο αντιμετώπιζε σοβαρά ζητήματα κάμψης και πριν την κρίση του Covid-19 που ήταν απόρροια της οικονομικής κρίσης. Τώρα όμως όπου το διακύβευμα είναι η υγεία και η ασφάλεια, τα πράγματα έχουν δυσκολέψει ακόμα περισσότερο, ενώ από την άλλη είναι και η αφορμή όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εξελιχθεί και έχει αυξηθεί σημαντικά σε όλο τον κόσμο. Σίγουρα μας λείπει η βόλτα στα μαγαζιά και το window shopping αλλά με τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης όλα φαίνεται να αλλάζουν ή να μετασχηματίζονται με νέες εμπειρίες μόδας μέσω του e-shopping
Τι είναι η πλατφόρμα Yes?
Πριν από μερικές εβδομάδες μια νέα πλατφόρμα μόδας με brandname The Yes ξεκίνησε τη λειτουργία της δίνοντας ένα νέο στοιχείο στο e-shopping, την εξατομίκευση στη διαδικτυακή εμπειρία των αγορών. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα start-up που χρησιμοποιεί νέους αλγόριθμους ειδικά για τη μόδα, για να προσαρμόσει τις προτιμήσεις στυλ και αγορών βάσει απλών απαντήσεων «ναι» ή «όχι», σε ερωτήσεις που αφορούν τις ενδυματολογικές προτιμήσεις των χρηστών της πλατφόρμας. Με αυτό τον τρόπο ο κάθε χρήστης αποκτά μια προσωπική ροή στην εφαρμογή δίνοντας της και ένα επιπλέον διασκεδαστικό τόνο. Με εκατοντάδες brand να βρίσκονται ήδη στο The Yes, υπάρχουν επίσης, πολλά προνόμια για τους πελάτες της πλατφόρμας όπως δωρεάν και γρήγορη αποστολή και επιστροφές, καθώς και εγγύηση χαμηλότερης τιμής.