Τουρισμός και κρίση στη Μ. Ανατολή: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι τουριστικές επιχειρήσεις
Τουρισμός και κρίση στη Μ. Ανατολή: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Δημοσιεύθηκε

Η κλιμάκωση της έντασης ανάμεσα στο Ισραήλ και το Ιράν, βρίσκεται στην κορυφή της επικαιρότητας και οι τουριστικές επιχειρήσεις καλούνται να διαχειριστούν τις ανασφάλειες των επισκεπτών

Μια ματιά στο τι συμβαίνει

Ο εναέριος χώρος στο Ισραήλ έκλεισε προσωρινά, αρκετοί τουρίστες απομακρύνθηκαν με ειδικές πτήσεις και γενικά υπάρχει αναστάτωση σε όλη τη… γειτονιά. Και μπορεί η Ελλάδα να μην είναι στο επίκεντρο, αλλά… δεν είναι και μακριά.

Οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις, και φαίνεται να εκφράζονται πολλές ανησυχίες, ενώ, παντού στα social media, Ευρωπαίοι τουρίστες συζητούν αν η Ελλάδα παραμένει ασφαλής. Τα σχόλια μέχρι τώρα δείχνουν αυτοσυγκράτηση μιας και η χώρα θεωρείται απομακρυσμένη από τις ζώνες άμεσου κινδύνου

Πολλοί Ευρωπαίοι τουρίστες βλέπουν την Ελλάδα ως έναν από τους πιο ασφαλείς καλοκαιρινούς προορισμούς μεν, παρ’ όλα αυτά, όταν υπάρχει ένταση στην ευρύτερη περιοχή, είναι λογικό να γεννιούνται αμφιβολίες και να επηρεάζεται ο τουρισμός και οι τουριστικές επιχειρήσεις. Κάποιοι προφανώς σκέφτονται… “μήπως να το ξανασκεφτώ για διακοπές;”, ειδικά όταν βλέπουν την Ελλάδα στον χάρτη δίπλα στη Μέση Ανατολή. Οι τουριστικές επιχειρήσεις καλούνται λοιπόν, με μεθοδικότητα και υπευθυνότητα, να τους διαβεβαιώσουν για την ασφάλεια της Ελλάδας

Τι να πεις και πώς να το πεις στους πελάτες σου

Και τώρα το σημαντικό: Πώς επικοινωνείς στους πελάτες σωστά την κατάσταση, χωρίς να τους τρομάξεις αλλά και χωρίς να αγνοήσεις τα γεγονότα και την σοβαρότητα της κατάστασης;

  • Μίλα ξεκάθαρα για την ασφάλεια. Η Ελλάδα παραμένει ασφαλής προορισμός στις ταξιδιωτικές οδηγίες των ευρωπαϊκών χωρών. Πες το απλά και ξεκάθαρα στα social και στο site σου.
  • Πρόσφερε ευελιξία. Ο κόσμος θέλει να ξέρει ότι αν αλλάξει γνώμη, μπορεί να αλλάξει και τις ημερομηνίες του. Αν έχεις ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης, κάνε τις ξεκάθαρες και εύκολες να βρεθούν.
  • Ανέβασε την εμπιστοσύνη. Πρόσθεσε trust markers, όπως ταξιδιωτική ασφάλιση, πιστοποιήσεις υγιεινής ή συνεργασία με έμπιστους tour operators.
Προσαρμογή στην ευρωπαϊκή αγορά

Οι Ευρωπαίοι τουρίστες είναι το “δυνατό χαρτί” φέτος, και είναι σημαντικό οι τουριστικές επιχειρήσεις να  αναδείξουν και να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά ότι η Ελλάδα είναι μια safe, ποιοτική και άνετη επιλογή του καλοκαιριού.

Αν έχεις τουριστική επιχείρηση:

  • Μπορείς να στοχεύσεις με έξυπνο digital marketing: keywords όπως “safe summer in Greece” ή “Mediterranean escape 2025” παίζουν παντού.
  • Δημιούργησε περιεχόμενο για το blog ή τα social της επιχείρησης σου που να εξηγεί με ήρεμο τόνο γιατί η Ελλάδα δεν επηρεάζεται από τις εξελίξεις.
  • Στόχευσε στις “ήρεμες δυνάμεις” τουριστικά: Γερμανία, Ολλανδία, Σκανδιναβία που θέλουν ξεκάθαρη ενημέρωση, χαμηλούς τόνους και καλά reviews.
Μήνυμα χωρίς πανικό

Μην τρομοκρατείς, αλλά ούτε να αγνοήσεις την κατάσταση. Οι τουρίστες ψάχνουν σήμερα ταξιδιωτικούς προορισμούς που να νιώθουν ασφαλείς, ήρεμοι και ευέλικτοι. Δώσε τους αυτά τα τρία και θα τους έχεις.

Θυμήσου: τα νέα τρέχουν γρήγορα, αλλά η καλή επικοινωνία τρέχει… γρηγορότερα

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα