Η Apple συνεχίζει να κατακτά την κορυφή της λίστας Global 500 της Brand Finance ως το πιο πολύτιμο brand στον κόσμο
Η αξία και η δύναμη ενός brand δεν προκύπτουν μόνο από τα οικονομικά της αποτελέσματα, αλλά και από τις επενδύσεις της, την εικόνα της και την επιθυμία των καταναλωτών για τα προϊόντα της. Αυτά τα στοιχεία αξιολογεί ετησίως η Brand Finance μέσω της έκθεσης Global 500.
Η ανατροπή δεν είναι μεγάλη όταν βλέπουμε την Apple να σημειώνει αύξηση 74%, ανακτώντας τον τίτλο της πιο πολύτιμης μάρκας στον κόσμο με μεγάλη διαφορά από το δεύτερο (34%) σε σχέση με τη Microsoft.
Παράλληλα, η τεχνητή νοημοσύνη επίσης παρουσιάζει εντυπωσιακή ανάπτυξη, με την αξία της NVIDIA να αυξάνεται κατά 163%, καθιστώντας την ως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στον κόσμο τον τελευταίο χρόνο.
Ωστόσο, οι μεγαλύτερες ειδήσεις προέρχονται από την Ευρώπη, με τη Deutsche Telecom να κατακτά την θέση της πολυτιμότερης μάρκας στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και να καταλαμβάνει μια θέση στο παγκόσμιο Top 10. Αντίθετα, η Tesla, που κάποτε βρισκόταν στην κορυφή, πλέον βρίσκεται στην 18η θέση.