Το dove ξορκίζει την τοξική επιρροή με ένα βίντεο
Το dove ξορκίζει την τοξική επιρροή με ένα βίντεο

Δημοσιεύθηκε

Πώς προβλέπεται το “Ψηφιακό Μέλλον της Ευρώπης”; Οι απαντήσεις στο φετινό Digital World Summit Greece

Η εθνική πλατφόρμα διαλόγου για τη διακυβέρνηση των νέων τεχνολογιών υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών, του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Δήμου Αθηναίων, Digital

Διαβάστε περισσότερα...
Shaping the future of AI: Το ετήσιο συνέδριο του Digital World Summit Greece, στις 28 Μαΐου, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών

Shaping the future of AI: Το ετήσιο συνέδριο του Digital World Summit Greece, στις 28 Μαΐου, υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών

Το Digital World Summit Greece, η εθνική πλατφόρμα διαλόγου για τη διακυβέρνηση των νέων τεχνολογιών που τελεί υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών και του

Διαβάστε περισσότερα...

Η τοξική επιρροή και ειδικά στους εφήβους και στους νέους αποτελεί ένα κοινωνικό φαινόμενο με αρνητικές συνέπειες.

Toxic Influence

Η Dove μας έχει συνηθίσει ευχάριστα με τα βίντεο της όπου μεταφέρει κοινωνικά θέματα με πολύ συγκινητικό τρόπο. Επανέρχεται λοιπόν και φέτος με το βίντεο «Toxic Influence» και θέμα τις τοξικές συμβουλές ομορφιάς.

Στο βίντεο βλέπουμε μητέρες και κόρες να συζητούν σχετικά με τις συμβουλές ομορφιάς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι μαμάδες τονίζουν με αφέλεια ότι οι κόρες τους έχουν αυτοπεποίθηση σε σχέση με το διαδίκτυο. Και οι κόρες αντίστοιχα δηλώνουν ότι επηρεάζονται θετικά από άτομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μέσω της τεχνολογίας deepfake οι μητέρες βλέπουν τους εαυτούς τους να δίνουν συμβουλές με τοξική επιρροή. Παίρνοντας τις συμβουλές που ποστάρουν διάφορες influencers. Και αυτό είναι σίγουρα σοκαριστικό. Και κάπως έτσι συνειδητοποιούν ότι δεν έχουν ιδέα τι συμβαίνει στα παιδιά τους. Και το γεγονός  ότι οι περισσότεροι γονείς υποτιμούν πόσο επιβλαβείς είναι οι τοξικές συμβουλές ομορφιάς στα social media

Σύμφωνα με την εταιρία η καμπάνια έχει σαν στόχο να ευαισθητοποιήσει τόσο τους γονείς όσο και τους νέους για την τοξική επιρροή. Σκοπός οι γονείς να συνειδητοποιήσουν και να μάθουν τι ακούν τα παιδιά τους στα social media σχετικά με τα “πρότυπα ομορφιάς”. Αλλά και οι νέοι να διακόψουν την παρακολούθηση περιεχομένου που τους κάνει να αισθάνονται μειονεκτικά.

Η πίεση που νιώθουν οι νέοι με τα πρότυπα ομορφιάς που διαφημίζουν διάσημοι influencers, προκαλεί ψυχολογικά θέματα.

Σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας, επτά στα δέκα κορίτσια ένιωσαν καλύτερα μη ακολουθώντας εξιδανικευμένο περιεχόμενο ομορφιάς στα social media.

Ενώ, η εταιρία ανακοίνωσε ότι δεν θα συνεργάζεται με influencers που απευθύνονται στα παιδιά. Αυτό άλλωστε διέπει και τους  νέους παγκόσμιους κανόνες μάρκετινγκ

Για να διευκολύνει τις συνομιλίες εντός των οικογενειών, η Dove έχει επίσης αναπτύξει ακαδημαϊκά προγράμματα  και εργαλεία. Με σκοπό να βοηθήσει τους γονείς να μπορέσουν να διαχειριστούν ουσιαστικές συζητήσεις σε καίρια ζητήματα με τα παιδιά τους.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα