Τι περιεχόμενο θέλουν οι followers σου
Τι περιεχόμενο θέλουν οι followers σου, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Δημοσιεύθηκε

Τα social media είναι πλέον το απόλυτο εργαλείο επικοινωνίας με το κοινό σας και τους followers σας. Αλλά για να πετύχετε στις πλατφόρμες αυτές, δεν αρκεί απλά να δημοσιεύετε περιεχόμενο. Πρέπει να καταλάβετε τι πραγματικά θέλουν να δουν οι followers σας. Αυτό όχι μόνο αυξάνει την αλληλεπίδραση, αλλά και χτίζει μια πιο αυθεντική σχέση με το κοινό σας.

Πώς θα ανακαλύψετε τις προτιμήσεις των followers σας;

Αναλύστε την υπάρχουσα αλληλεπίδραση

Ο πρώτος και πιο άμεσος τρόπος για να μάθετε τι αρέσει στο κοινό σας είναι να δείτε τι αλληλεπιδράσεις λαμβάνουν οι αναρτήσεις σας. Αναλύστε:

  • Ποια posts έχουν τα περισσότερα likes, σχόλια ή κοινοποιήσεις.
  • Ποιοι τύποι περιεχομένου (βίντεο, φωτογραφίες, reels, stories) κερδίζουν μεγαλύτερη προσοχή.
  • Ποια θέματα ή hashtags συχνά οδηγούν σε αυξημένη αλληλεπίδραση.

Χρησιμοποιήστε τα insights που παρέχουν πλατφόρμες όπως το Instagram και το Facebook. Τα δεδομένα αυτά σας δείχνουν τι λειτουργεί και σας καθοδηγούν στη δημιουργία περιεχομένου που «μιλάει» στο κοινό σας.

Ρωτήστε τους followers σας

Ένας από τους πιο απλούς τρόπους για να καταλάβετε τι θέλει το κοινό σας είναι… να το ρωτήσετε! Μερικές ιδέες:

  • Δημιουργήστε polls και ερωτήσεις: Χρησιμοποιήστε τα stories για να ρωτήσετε άμεσα τους followers σας τι θέλουν να δουν. Ερωτήσεις όπως «Ποια θέματα σας ενδιαφέρουν περισσότερο;» ή «Τι περιεχόμενο να ετοιμάσουμε;» μπορούν να σας δώσουν πολύτιμες απαντήσεις.
  • Κάντε δημοσκοπήσεις: Αν έχετε μεγαλύτερο κοινό, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Twitter Polls ή δημοσκοπήσεις στο Facebook για να λάβετε άμεσες απαντήσεις.
  • Ζητήστε feedback: Στα captions των αναρτήσεών σας, ρωτήστε κάτι απλό όπως «Ποια είναι η γνώμη σας;» ή «Τι άλλο θα θέλατε να δείτε;».

Οι followers σας θα εκτιμήσουν το γεγονός ότι τους ζητάτε τη γνώμη τους, και αυτό ενισχύει τη σύνδεση που έχουν με το brand ή τη σελίδα σας.

 Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας

Οι ανταγωνιστές σας αποτελούν μια εξαιρετική πηγή έμπνευσης για να δείτε τι αρέσει στο κοινό τους – το οποίο πιθανότατα είναι παρόμοιο με το δικό σας. Παρατηρήστε:

  • Τον τύπο περιεχομένου που δημοσιεύουν και τι αλληλεπιδράσεις λαμβάνουν.
  • Ποια hashtags χρησιμοποιούν.
  • Πώς επικοινωνούν με το κοινό τους στα σχόλια.

Αυτό δεν σημαίνει να αντιγράψετε, αλλά να πάρετε ιδέες που μπορείτε να προσαρμόσετε στο δικό σας στυλ και κοινό.

Δείτε τις τάσεις και μιλήστε τη γλώσσα του κοινού σας

Οι τάσεις στα social media αλλάζουν συνεχώς. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να είστε ενημερωμένοι για τα trends που σχετίζονται με το κοινό σας. Δείτε:

  • Τι περιεχόμενο είναι δημοφιλές στις πλατφόρμες που χρησιμοποιείτε.
  • Ποια memes, προκλήσεις ή θεματολογίες είναι «hot» αυτήν τη στιγμή.

Επίσης, φροντίστε να προσαρμόσετε τη γλώσσα σας στις ανάγκες των followers σας. Αν το κοινό σας αποτελείται κυρίως από νέους, ίσως χρειαστεί ένα πιο casual και ανάλαφρο ύφος. Αν απευθύνεστε σε επαγγελματίες, τότε μια πιο επαγγελματική προσέγγιση είναι προτιμότερη.

Δοκιμάστε διαφορετικό περιεχόμενο και δείτε τι δουλεύει

Μερικές φορές, η δοκιμή και το λάθος είναι ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε. Δοκιμάστε διαφορετικά είδη περιεχομένου:

  • Εκπαιδευτικά βίντεο.
  • Διαγωνισμούς ή giveaways.
  • Χιουμοριστικά posts.
  • Προσωπικές ιστορίες.

Παρατηρήστε πώς ανταποκρίνεται το κοινό σας και προσαρμόστε τη στρατηγική σας ανάλογα.

Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανάλυσης και τάσεων

Εκτός από τα insights των social media, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και εργαλεία όπως το Google Trends, το BuzzSumo ή το AnswerThePublic για να βρείτε τι ψάχνει ή συζητά το κοινό σας. Αυτά τα εργαλεία σας βοηθούν να δημιουργήσετε περιεχόμενο που απαντά στις πραγματικές ανάγκες και ερωτήσεις των followers σας.

Η κατανόηση του τι περιεχόμενο θέλουν οι followers σας απαιτεί χρόνο, παρατήρηση και αλληλεπίδραση. Όσο καλύτερα γνωρίζετε το κοινό σας, τόσο πιο επιτυχημένη θα είναι η στρατηγική σας στα social media. Ακούστε τους, πειραματιστείτε και προσαρμόστε το περιεχόμενό σας στις ανάγκες τους. Άλλωστε, τα social media δεν είναι απλά ένας τόπος προβολής – είναι ένα εργαλείο σύνδεσης και επικοινωνίας με το κοινό σας.

 

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα