Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι άντρες είναι ποδοσφαιρόφιλοι και απολαμβάνουν τις βραδιές Champion Leaque όπου συνήθως οι αντροπαρέες θεωρούν τις καλύτερες βραδιές!Μια παρέα φίλων από τη Ρώμη, συνήθιζαν να βλέπουν τους αγώνες του Champion Leaque σε συγκεκριμένο σπίτι όλοι μαζί, κάτι σαν παράδοση. Τι γίνεται όμως όταν αυτή η παράδοση σπάει live μπροστά σε 50.000 θεατές στο Ολύμπικο της Ρώμης στο παιχνίδι Ρόμα-Ρεάλ Μαδρίτης; Μια πολύ έξυπνη κίνηση marketing από την εταιρία Heineken χορηγό του Champions Leaque.

Πέντε σειρές στο Netflix που πρέπει να δεις
Το Φθινόπωρο του 2025 οι σειρές στο Netflix θα μας βγάλουν από την χαλαρότητα μιας και ένα κύμα νέων σειρών σε διάφορα είδη είναι προ