Το social commerce φαίνεται να είναι η επόμενη μεγάλη τάση για τις αγορές μέσω των social media. Η δυνατότητα των χρηστών να μπορούν να κάνουν αγορές απευθείας από τα social media εξελίσσεται συνεχώς, με νέα εργαλεία, δίνοντας μεγάλες δυνατότητες στις εταιρίες να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Και μπορεί για την ώρα να φαίνονται διστακτικοί αλλά πρόκειται για μια ακόμα μεγάλη αλλαγή στον διαδικτυακό κόσμο.
Σύμφωνα με έρευνες 58% των χρηστών στα social media υποστηρίζουν ότι αυτά επηρεάζουν την αγοραστική τους διάθεση, ενώ, επιχειρήσεις λιανικής στις Ηνωμένες πολιτείες διπλασίασαν τις πωλήσεις των προϊόντων τους το 2017 και το 2018, μέσω των social media.
Η επαγγελματική παρουσία των επιχειρήσεων στα social media, είναι ένα σημαντικό στοιχείο που πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους οι επιχειρήσεις ώστε να καταφέρουν να προσεγγίσουν το στοχευμένο κοινό που χρειάζονται. Από την διαχείριση των reviews, των σχολιασμών, του Facebook messenger, των έξυπνων προσφορών, του ποιοτικού περιεχομένου μέσω video content, όλα δείχνουν ότι τα social media θα παίξουν τον καθοριστικό ρόλο για την αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα επόμενα χρόνια.