Πόσα hashtags σε ένα πόστ στο Instagram είναι αρκετά;

Πόσα hashtags σε ένα πόστ στο Instagram είναι αρκετά;

 Τα hashtags για τους instagramers είναι αναπόσπαστο κομμάτι και εργαλείο κάθε ανάρτησης για να πετύχουν την καλύτερη απήχηση. Κάποιοι τα καταφέρνουν μάλιστα πολύ καλά!

Είναι το απόλυτο εργαλείο για την αύξηση της αφοσίωσης, την οργάνωση του περιεχομένου και τη σύνδεση χρηστών στα social media. Αλλά μόνο όταν χρησιμοποιείται ορθά και αυτό είναι το πιο σημαντικό και το πιο δύσκολο κομμάτι

Βέβαια οι γνώμες εξακολουθούν να διίστανται για τον ιδανικό αριθμό των hashtags σε κάθε post

Νέα μελέτη αποκαλύπτει πόσα hashtags πρέπει να χρησιμοποιήσετε στο Instagram μέσα από την ανάλυση σε 18 εκατομμύρια αναρτήσεις  στο Instagram. Οι αναρτήσεις που αναλύθηκαν δεν περιλάμβαναν video, reels, stories.

Τα περισσότερα hashtags είναι σίγουρα καλύτερα για την αύξηση της αφοσίωσης και της απήχησης. Αυτό το ξέραμε ήδη. Η μελέτη διαπίστωσε ότι οι αναρτήσεις με 20 hashtags είχαν το υψηλότερο μέσο ποσοστό προσέγγισης (reach) Αλλά και αυτές με 30 δεν υστερούν πολύ ενώ επιπλέον παρήγαγαν τα καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά την αφοσίωση.

Η μελέτη έρχεται λίγο σε αντίθεση με τις συμβουλές του instagram που προτείνει μόλις 3-5 hashtag σε κάθε ανάρτηση. Ενώ πριν λίγο καιρό η πλατφόρμα πρότεινε 8-15. Τελικά ποιο είναι το σωστό; Ίσως να μην υπάρχει σωστό και λάθος αλλά απλά η ορθή χρήση του εργαλείου. Γιατί αν είναι να βάλεις σε ένα ποστ 30 άσχετα hashtag δεν θα πετύχεις τίποτα και πιθανόν θα βρεθείς με spammy hashtag.

Οπότε άσε τους αριθμούς στην άκρη και βάλε μπροστά την οργάνωση των στόχων σου όσον αφορά:  Σε ποιους, γιατί και που, στοχεύεις σε κάθε ποστ που δημιουργείς. Οργάνωσε τη λίστα σου και συνέχισε να σκέφτεσαι διαφορετικά όσο δύσκολο και να είναι. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο το προσωνυμίο creators στα social media….

 

Published by

Κατερίνα Σταματελοπούλου

Σπούδασε Marketing, Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών (MBA), Marketing and Communication Management, Marketing Research & Social Media Analytics. Εμπνευστής και chief editor του flust.gr. Είναι Brand & Communications Strategist.
Ο διαγωνισμός επιχειρηματικότητας για μαθητές μόλις ξεκίνησε
Prev Ο διαγωνισμός επιχειρηματικότητας για μαθητές μόλις ξεκίνησε
Next Το ανθρωπόμορφο ρομπότ δείχνει τα συναισθήματα του
Το ανθρωπόμορφο ρομπότ δείχνει τα συναισθήματα του