Η Coca-Cola αφαιρεί το λογότυπο της και δίνει χώρο στους θαυμαστές της

Η Coca-Cola αφαιρεί το λογότυπο της και δίνει χώρο στους θαυμαστές της

Το πιο διάσημο brand στον κόσμο, η Coca-Cola, τολμάει να «παίξει» με το λογότυπο της και να μοιράσει θετικά μηνύματα στην θέση του.

 

Η Coca-Cola τρέχει ένα νέο project με την τελευταία καμπάνια της που λέγεται “Open to Better”. Έτσι, δίνει χώρο στα κουτάκια της για να ενθαρρύνει τους θαυμαστές της να μοιραστούν θετικά μηνύματα.

Σύμφωνα με την εταιρία το μήνυμα πίσω από την καμπάνια είναι η αισιοδοξία για ένα καλύτερο έτος και η αποδοχή των αλλαγών που φέρνει. Ενώ, η έμπνευση πίσω από τα μηνύματα «Open To Better» είναι οι οπαδοί της Coca ‑ Cola σε όλη την Ευρώπη. Η ουσία πίσω από τις μικρές πράξεις και τις ανθρώπινες ιστορίες που μοιράστηκαν άνθρωποι σε μια έρευνα τις εταιρίες. Αυτές οι ιστορίες συνθέτουν το βίντεο της καμπάνιας “Open To Better”.

Με περιορισμένες εκδόσεις «Open To Better» σε κουτάκια Coca ‑ Cola Original Taste, Coca ‑ Cola zero sugar και Diet Coke είναι διαθέσιμα σε καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ήδη στο ψηφιακό κατάστημα της εταιρίας, η Kate Perry, κάνει support και φιγουράρει με το δικό της μήνυμα. Υπόσχεται ότι θα διαλογίζεται. Η διάσημη τραγουδίστρια υποστηρίζει ότι ο διαλογισμός έχει αλλάξει τη ζωή της τα τελευταία 10 χρόνια και την έχει βοηθήσει.

Published by

Editor-in-Chief

Με τη σημασία στο περιεχόμενο και την χρήσιμη πληροφορία, το flust.gr ασχολείται με ό,τι μπορεί να εμπνεύσει και να αλληλεπιδράσει με τους χρήστες που το επιλέγουν. Μέσα από ένα ευρύ φάσμα θεμάτων της καθημερινότητας από όλο τον κόσμο, μέσα από την τεχνολογία, την κοινωνική ζωή και τους ανθρώπους με θετική διάθεση και έμπνευση!
Οι digital nomads βρήκαν το τέλειο μετακινούμενο γραφείο
Prev Οι digital nomads βρήκαν το τέλειο μετακινούμενο γραφείο
Next IWC: Ταξιδιάρικη διάθεση με τη λειτουργία Timezoner στη σειρά «Le Petit Prince»
IWC: Ταξιδιάρικη διάθεση με τη λειτουργία Timezoner στη σειρά «Le Petit Prince»