Χριστουγεννιάτικο πνεύμα και φαντασία από τον οίκο Burberry

Δημοσιεύθηκε

Πώς η Τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει στα Βρετανικά σχολεία, Κατερίνα Σταματελοπούλου

Πώς η Τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει στα Βρετανικά σχολεία

Σύμφωνα με νέες οδηγίες της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου, οι εκπαιδευτικοί στα Βρετανικά σχολεία, μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν την AI για να επιταχύνουν τη διόρθωση

Διαβάστε περισσότερα...

Η εορταστική καμπάνια του οίκου Burberry σε ένα βίντεο μέσα στο χριστουγεννιάτικο πνεύμα, έστω και αν βρισκόμαστε στο δεύτερο κύμα της πανδημίας.

Γυρισμένο στους άδειους δρόμους του Λονδίνου, όπου τα καταστήματα είναι κλειστά, καταφέρνει με τη δυναμική του να δημιουργήσει αισιόδοξα μηνύματα. Σε αυτό συμβάλει βέβαια και η διασκευή του τραγουδιού «Singing In The Rain ” από τα μεγαλύτερα μιούζικαλ που είναι τόσο κλασικό και διαχρονικό εδώ και πολλές δεκαετίες.

Όπως δήλωσε ο δημιουργός Riccardo Tisci, η καμπάνια είναι εμπνευσμένη από τους νέους για τους νέους για να στηρίξει την επόμενη γενιά. Τα όνειρα η φαντασία και το ελεύθερο πνεύμα με αισιοδοξία για ένα καλύτερο μέλλον.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Facebook
Twitter
LinkedIn

Περισσότερα
άρθρα